Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Blondi was de hont van Hitler, hier zijn enkele foto's. Ik hoop dat dit niet te veel afwijkt van het topic , maar volgens mijis het wel een onderdeel van WOII.
Engel schreef:Blondi was de hont van Hitler, hier zijn enkele foto's.
Het is nog steeds hond
Deze kennen de meeste mensen ook wel.
Veel mensen zeggen dat Eva Braun de hond helemaal niet aardig vond en haar regelmatig schopte.
Kan iemand dit bevestigen?
[Beschikbaar voor advertentie, bij interesse PB]
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Ik heb zaterdag de film "der untergang" gezien, en daarin vertelde eva braun net hetzelfde aan traudl jung (de secretaresse van Hitler).
Ik neem aan dat dat gebaseerd is op het boek dat zij geschreven heeft.
maar de enige persoon die in de bunker zat en nog leeft is die telegrafist en die zij dat het heel anders ging toen hij de film had gezien. maar der untergang is wel een leuke film
its better to die on your feet, then live on your knees
jah dat wist ik al vond het wel grappig. alleen op de nederlandse pagina staat dat er geruchten waren dat de band zich inderdaad naar hitlers hond hadden genoemd alleen de band zei dat ze op de naam waren gekomen omdat een keer naar de zangeres van de band werd geschreeuwd '' Heey Blondi ''
Petrikov schreef:jah dat wist ik al vond het wel grappig. alleen op de nederlandse pagina staat dat er geruchten waren dat de band zich inderdaad naar hitlers hond hadden genoemd alleen de band zei dat ze op de naam waren gekomen omdat een keer naar de zangeres van de band werd geschreeuwd '' Heey Blondi ''
Als zangeres Deborah "Debbie" Harry zelf zegt dat ze de band naar de hond noemden en zelf zegt dat ze weleens optraden onder de naam "Hitler's Dog". Ik neem aan dat zij het toch wel zal weten, niet?
wel vreemd want op de nederlandse wikipedia staat:
'' Hoewel Blondie geen uitgesproken provocerende band is, is de keuze van de bandnaam wellicht toch een beetje baldadig bedoeld: Blondi was de naam van de hond van Adolf Hitler. In 1997 brengen ze het nummer Ordinary bummer uit, een cover van Iggy Pop, die te vinden is op het album We will fall onder de naam Adolph's dog. De minder omstreden uitleg, die door de band zelf wordt gehanteerd, luidt dat de naam ontstond toen Debbie Harry door een passerende vrachtwagenchauffeur de woorden Hey Blondie! kreeg toegeschreeuwd ''