Post je favorite afbeelding(en)

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Plaats reactie
band of brothers
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2007, 11:51

Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door band of brothers »

Ik weet niet of dit topic al bestaad, maar ik post hem hier tóch.

Post je favorite afbeelding(en) van de tweede wereld oorlog!

Ik begin alvast:

Afbeelding

en

Afbeelding

én

Afbeelding
Laatst gewijzigd door band of brothers op 22 nov 2008, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Post je favorite afbeelding

Bericht door Ruimteaapje »

Favoriete afbeelding (enkelvoud) en meteen al drie foto's? Beetje tegenstrijdig. Maar goed, blijkbaar hebben we er alweer een 506/E groupie bij op het forum. Of weet je naast BoB nog wel meer over de Tweede Wereldoorlog?
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
band of brothers
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2007, 11:51

Re: Post je favorite afbeelding

Bericht door band of brothers »

Ik intresseer me heel erg in de tweede wereldoorlog. Maar dan de 101ste Airborne in het bijzonder. Na BOB, De boeken van Dick Winters en Donald Burgett wordt dat natuurlijk wel erg versterkt. Ik ga ook vaak met familie op vakantie naar een historische plek van de tweede wereld oorog. Ik weet zeker dat ik géén groentje ben op het gebied van de tweede wereldoorlog. En ik ken ook wel wat meer divisies naast de 101. Geen 506PIR, 2 batt, Easy comp lover hier. Touwens, op dat eerste plaatje staan geen mensen van het 506PIR, maar van de 502PIR (als ik het goed zie dat het een hartje is). Over die andere plaatjes kan ik niet oordelen. Nog even over mijn naam: Ik heb dit account al een hele tijd (misschien wel een jaar). Dit account bestaat langer dan die van jou :P Sinds twee dagen post is post echt actief. Toen ik dit account maakte was ik inderdaad zo'n persoon die jij omschrijft.
Ik heb niet zoveel zin in ruzie dus ik hou er maar over op.

Waarom vind ik die plaatjes het mooist?
Het doet veel met me, al die mensen die met die bepakking klaar staan om de sprong te maken (foto twee is natuurlijk van ná de sprong). Ik kan naar zo'n foto uren kijken.

Touwens bedankt van die opmerking dat het meer dan één afbeelding is, ik heb het veranderd.
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door Ruimteaapje »

Hoe lang een account bestaat is relatief hoor :wink:
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door iknowdintoo »

Ruimteaapje schreef:Hoe lang een account bestaat is relatief hoor :wink:
Leg uit?
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Post je favorite afbeelding

Bericht door sniper snoop »

band of brothers schreef:Ik intresseer me heel erg in de tweede wereldoorlog. Maar dan de 101ste Airborne in het bijzonder. Na BOB, De boeken van Dick Winters en Donald Burgett wordt dat natuurlijk wel erg versterkt. Ik ga ook vaak met familie op vakantie naar een historische plek van de tweede wereld oorog. Ik weet zeker dat ik géén groentje ben op het gebied van de tweede wereldoorlog. En ik ken ook wel wat meer divisies naast de 101. Geen 506PIR, 2 batt, Easy comp lover hier. Touwens, op dat eerste plaatje staan geen mensen van het 506PIR, maar van de 502PIR (als ik het goed zie dat het een hartje is). Over die andere plaatjes kan ik niet oordelen. Nog even over mijn naam: Ik heb dit account al een hele tijd (misschien wel een jaar). Dit account bestaat langer dan die van jou :P Sinds twee dagen post is post echt actief. Toen ik dit account maakte was ik inderdaad zo'n persoon die jij omschrijft.
Ik heb niet zoveel zin in ruzie dus ik hou er maar over op.

Waarom vind ik die plaatjes het mooist?
Het doet veel met me, al die mensen die met die bepakking klaar staan om de sprong te maken (foto twee is natuurlijk van ná de sprong). Ik kan naar zo'n foto uren kijken.

Touwens bedankt van die opmerking dat het meer dan één afbeelding is, ik heb het veranderd.

Mijn account bestaat nog langer......nananaaaa.....net een kleuterklas. Ook al ben je jaren aangemeld, betekend niet dat je beter bent dan de anderen. Duidelijk of hoef je nog wat info? En als jij uw account Band of Brothers heeft gekozen, kan je na de jaren altijd in een andere onderwerp interesse hebben. Mijn account is Sniper Snoop. Omdat ik toen interesse had in Snipers en ik luisterde dagelijks naar Snoop Dogg. Ik heb meer interesse in voertuigen en de luchtoorlog dan in Snipers. En Snoop Dogg luister ik zeer zelden. Dus ook al heb je jaren uw account, dit betekend niet dat je hetzelfde onderwerp hebt (in dit geval bij u wel) en dat je meer ervaring hebt dan een person die amper een paar maanden is aangemeld. Volgens mij heeft ruimteaapje meer kennis dat hij aantoont. :wink:

Het topic vind ik zeker een leuk idee. Maar plaats "een" foto betekend niet dat je meerdere foto's moet plaatsen. Een = één.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
band of brothers
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2007, 11:51

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door band of brothers »

Dit is mijn laatse off-topic post hier (hoop ik).

Van andere forums heb ik gelezen hoe je kan kijken welk account ouder is dan de andere. Je moet naar het profiel gaan en dan kijken in de url naar de laatste cijfers. Nummer 1 is het eerste lid.
Jij bent nummer ~http://forum.wo2.nl/memberlist.php?mode ... ile&u=3922~, 3922 dus.
Ik ben nummer 3507, dus ik heb al langer een account.

Nogmaals: ik heb geen zin in ruzie, dus ik blijf weer on-topic.

Alles opgelost?

Posten maar! :)
Laatst gewijzigd door band of brothers op 22 nov 2008, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door iknowdintoo »

band of brothers schreef:Dit is mijn laatse off-topic post hier (hoop ik).

Van andere forums heb ik gelezen hoe je kan kijken welk account ouder is dan de andere. Je moet naar het profiel gaan en dan kijken in de url naar de laatste cijfers. Nummer 1 is het eerste lid.
Jij bent nummer ~http://forum.wo2.nl/memberlist.php?mode ... ile&u=3922~, 3922 dus.
Ik ben nummer 3507, dus ik heb al langer een account.

Nogmaals: ik heb geen zin in ruzie, dus ik blijf weer on-topic.
Ja, OF je kijkt naar 'Geregistreerd op:'.. _/-\o-
Gebruikersavatar
Ruimteaapje
Lid
Lid
Berichten: 696
Lid geworden op: 16 mei 2008, 12:29

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door Ruimteaapje »

iknowdintoo schreef:
Ruimteaapje schreef:Hoe lang een account bestaat is relatief hoor :wink:
Leg uit?
Omdat het totaal niets zegt over iemands kennisniveau. Als zich morgen een historicus aanmeldt heeft hij de jongste account maar ik durf te stellen dat hij meer weet dan het gemiddelde pubertje die hier al drie jaren rondhangt :)
D'yer wanna be a spacemonkey and live in the sky?
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door iknowdintoo »

Ruimteaapje schreef:
iknowdintoo schreef:
Ruimteaapje schreef:Hoe lang een account bestaat is relatief hoor :wink:
Leg uit?
Omdat het totaal niets zegt over iemands kennisniveau. Als zich morgen een historicus aanmeldt heeft hij de jongste account maar ik durf te stellen dat hij meer weet dan het gemiddelde pubertje die hier al drie jaren rondhangt :)
Aha, verkeerd begrepen dan :)
band of brothers
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 nov 2007, 11:51

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door band of brothers »

Wat maakt het uit?

Ik heb touwens ook gezien dat Ruimteappje erg veel kennis heeft, dat is niet om te slijmen. En met die tweede post van mij in dit topic wil ik zéker niet duielijk maken dat ik vind dat ik '"beter" ben. Het was enkel om aan te tonen dat ik geen groentje ben.

Hopelijk is dat offtopic gedoe nu over, ik vind het eigenlijk best vervelend.

Zal ik aan een mod vragen of hij/zij deze post wilt verwijderen? Het staat wat afstotend, zo'n onenigheid aan het begin.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door sniper snoop »

band of brothers schreef:Wat maakt het uit?

Ik heb touwens ook gezien dat Ruimteappje erg veel kennis heeft, dat is niet om te slijmen. En met die tweede post van mij in dit topic wil ik zéker niet duielijk maken dat ik vind dat ik '"beter" ben. Het was enkel om aan te tonen dat ik geen groentje ben.

Hopelijk is dat offtopic gedoe nu over, ik vind het eigenlijk best vervelend.

Zal ik aan een mod vragen of hij/zij deze post wilt verwijderen? Het staat wat afstotend, zo'n onenigheid aan het begin.
Ik vond het nochtans dat het een betekenis had zoals deze.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Sturmkreuz
Lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 nov 2007, 20:12

Re: Post je favorite afbeelding(en)

Bericht door Sturmkreuz »

Waarom deze 3 ? En allemaal van dezelfde eenheid ?

En vermeld eens eindelijk de bron vanwaar je de afbeelding hebt..
Plaats reactie