Foto gezocht
-
- Lid
Foto gezocht
Hallo allemaal,
Heeft iemand een foto van een Stabsgefreiter (Wehrmacht-WO2) in zijn computer staan waarop duidelijk zijn GEFREITER-bovenarmembleem te zien is?
Ik hoor het graag.
Gr.
Marius
Heeft iemand een foto van een Stabsgefreiter (Wehrmacht-WO2) in zijn computer staan waarop duidelijk zijn GEFREITER-bovenarmembleem te zien is?
Ik hoor het graag.
Gr.
Marius
-
- Lid
Re: Foto gezocht
Opnieuw onder de aandacht.
Ik hoop echt op een resultaatje.
Ik heb nameleijk ooit zo'n embleem gekregen en zou hem graag op een school bij een expositie voor de kinderen willen inzetten.
De foto gaat dan fungeren als een toepassingsfoto zodat de kinderen er meer aan hebben.
Ik weet dat het lastig is zo'n foto van goede kwaliteit tegen te komen maar denk dat dit forum voor een oplossing zou moeten kunnen zorgen.
Het gaat dus niet om het beschikbaar stellen van een originele foto maar van een JPEG bestandje.
Gr.
Marius
Ik hoop echt op een resultaatje.
Ik heb nameleijk ooit zo'n embleem gekregen en zou hem graag op een school bij een expositie voor de kinderen willen inzetten.
De foto gaat dan fungeren als een toepassingsfoto zodat de kinderen er meer aan hebben.
Ik weet dat het lastig is zo'n foto van goede kwaliteit tegen te komen maar denk dat dit forum voor een oplossing zou moeten kunnen zorgen.
Het gaat dus niet om het beschikbaar stellen van een originele foto maar van een JPEG bestandje.
Gr.
Marius
- darkness
- Lid
-
- Lid
Allereerst dank voor de reactie, maar dit is niet helemaal het juiste embleem. Een stabsgefreiter heeft er een 'sterretje' tussen staan.darkness schreef:Bedoel je dit embleem ?
Als je Stabsgefreiter op google/afbeeldingen intypt krijg je enkele voorbeelden van het embleem te zien.
Gr.
Marius
- darkness
- Lid
OkidokiMarius schreef:Allereerst dank voor de reactie, maar dit is niet helemaal het juiste embleem. Een stabsgefreiter heeft er een 'sterretje' tussen staan.darkness schreef:Bedoel je dit embleem ?
Als je Stabsgefreiter op google/afbeeldingen intypt krijg je enkele voorbeelden van het embleem te zien.
Gr.
Marius
Ga ik ff verder tussen mijn foto's kijken ...
- darkness
- Lid
-
- Lid
Ja, dat is hem. Alleen jammer dat er een streep door het embleem loopt.darkness schreef:zoals deze dan ?
Maar we zijn op de goede weg!
Gr.
Marius
-
- Lid
- de korte golf
- Lid
- Contacteer:
ik heb hier wel een die op hiscoll staat.
http://www.hiscoll.com/shop/viewphoto.p ... 596&phqu=2
I'm not Colorblind, I know the world is just Black and White...
-
- Lid
Dank, maar ik zoek zoek dus een toepassingsfoto.de korte golf schreef:ik heb hier wel een die op hiscoll staat.
Misschien lukt het nog.
Gr.
Marius
- tiger
- Lid
Het is een wat kleine foto maar misschien kan je hem nog wat uitrekken om hem groter te maken.
mvg
Laurens
mvg
Laurens
- Bijlagen
-
- maack1.jpg (26.47 KiB) 907 keer bekeken
-
- Lid
- jenkov
- Lid
-
- Lid
Heel erg bedankt voor deze extra bijdrage.
Zou deze foto van een krijgsgevangene zijn? Ziet er namelijk wel zo uit. Heeft nog wel zijn EK2 lintje e.d.
Gr.
marius
Zou deze foto van een krijgsgevangene zijn? Ziet er namelijk wel zo uit. Heeft nog wel zijn EK2 lintje e.d.
Gr.
marius
- iknowdintoo
- Lid
- Ontvangen: 1 keer