medailles in de Gallerij

Forumonderdeel m.b.t. afbeeldingen uit de Tweede Wereldoorlog
Plaats reactie
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

medailles in de Gallerij

Bericht door okke »

In de Gallerij staan vele medailles met uitgebreide beschrijvingen. Ik heb zelf niet veel verstand van verschillende medailles en onderverdelingen. Als er suggesties zijn om de gallerij groepen onder te verdelen of de beschrijvingen aan te passen hoor ik het graag.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

zoals ze op deze site staan ingedeeld (jaja de site die barry ons namens stiwot vertelde) vind ik het wel handig..
Misschien iemand iets anders in gedachte?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik zou zeggen: medailles en onderscheidingen dan nog eens opsplitsen per land (vanaf er natuurlijk voldoende medailles zijn, want nu vind ik het nog niet de moeite)
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Miesjel schreef:zoals ze op deze site staan ingedeeld (jaja de site die barry ons namens stiwot vertelde) vind ik het wel handig..
Misschien iemand iets anders in gedachte?
De site van stiwot gaat over beschrijvingen van medailles en geeft daar ook nog plaatjes bij.
De Gallerij gaat over plaatjes van medailles en geeft daar ook een beschrijving bij.

Voor de plaatjes met beschrijving vind ik de huidige opzet zeer geschikt en ik ben het er mee eens om de plaatjes te verdelen op het moment dat het er meer worden. Bijvoorbeeld een verdeling tussen geallieerd en as-mogendheden. Of een verdeling voor verwondingen, uitzonderlijke prestaties of algemene deelname. Of zelfs per land (als er van verschillende landen een aantal medailles zijn).
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Plaats reactie