Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
:O Hoe durf je te zeggen dat je een RAD uniform niet herkent!
Het is heel makkelijk Jurryt, de kraagspiegels zijn heel typerend, en het embleem op de linkerschouder is heel opvallend.
Als het goed is moet je daaraan een RAD uniform meteen herkennen.
De man op deze foto is overigens een Obertruppführer
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Ik ben niet zo heel erg thuis in de het 'Berlijn gebeuren' maar ik heb ooit beelden gezien van HJ jongens die een Panzerfaust aan hun fiets gebonden kregen en de straat op gestuurd werden etc..
Maar zullen we weer terug on-topic gaan?
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Het favoriete spelletje van kampbewakers... petgooien. Als je je pet af nam kon je geexecuteerd worden. Als je tussen het prikkeldraad en het hek kwam kon je geexecuteerd worden. Als je pet tussen het prikkeldraad en het hek kwam was je sowieso verloren.
die 2e foto lijkt me wel een geretoucheerde foto(de photoshop van toen ) waarschijnlijk propaganda...
die achterste mannekes lijke me maar klein tege over die soldaat ze, en ze hebbe nogal een rare houding?
wa vind de rest ervan?
Wij volgen het vaandel der leeuwen, door sikkel en hamer onteerd. Ons horen de komende eeuwen, te wapen, te wapen voor outer en heerd!