Foto's die indruk maken
- Miesjel
- Lid
- Frankie
- Lid
- Contacteer:
Simon schreef:Mmmm ik blijf het echt vaag vinden dat iemand die geen nederlands verstaat wel komt posten?.....?
Het komt wel vaker voor hoor dat mensen de taal wel kunnen verstaan of lezen maar niet zelf schrijven. Dit is uit ervaring met wat zakelijke clienten dat ik wel eens bij mij in de taxi had.
LEST WE FORGET !
- Pauli
- Lid
en dit heb ik meegemaakt met een vakantie "liefde" in frankrijk, haar vader was Engels en haar moeder was Nederlands.Frankie schreef:Simon schreef:Mmmm ik blijf het echt vaag vinden dat iemand die geen nederlands verstaat wel komt posten?.....?
Het komt wel vaker voor hoor dat mensen de taal wel kunnen verstaan of lezen maar niet zelf schrijven. Dit is uit ervaring met wat zakelijke clienten dat ik wel eens bij mij in de taxi had.
+

indrukwekkend omdat ik er elk jaar weer kom.
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
- CKY
- Lid
Als je wilt weten waar de foto is genomen? ga dan een keer naar Poteau (ardennen), daar staat een soort monument over de slag die de Amerikanen daar verloren hadden, met in de tuin van het museum, vanalles over die foto en plaatsen waar de foto is genomen..
http://home.tiscali.be/poteau44/Poteau2Ne.html
Museum is erg mooi, laatste keer dat ik er was waren ze net bezig met de uitbouw..

Laatst gewijzigd door CKY op 09 jun 2005, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alex
- Beste Signature 2007
- CKY
- Lid
-
- Lid
ah ja, War of the Century was dat, die vrouw die trots was hoe ze duitsters martelde, die vond ik nog wel het engstBrianlinden schreef:Er is op disc een docu (naam kwijt) daar vertelde een russische soldaat hoe hij duitsers fijnhakte !monmax schreef:Zowel in 'Stalingrad' als 'Berlijn' van Beevor wordt melding gemaakt van verwoedde strijd in gebouwen waarbij de strijders elkaar te lijf gingen met pistolen, bijlen en veldschoppen. De titel van de foto is ook Kampfspaten. Zoiets heb ik aan het Westfront nog nooit gelezen, reden dus om aan te nemen dat het in een stedelijk gevecht is aan het Oostfront.

Ik heb er geen kracht meer voor
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer: