Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik moet je gelijk geven tim ik zie het nu ook op die laatste foto met een stapel helmen is dat een duitse afrikakorps tropen helm? en volgens mij liggen er ook niet duitse helmen tussen.
alex schreef: ik moet je gelijk geven tim ik zie het nu ook op die laatste foto met een stapel helmen is dat een duitse afrikakorps tropen helm? en volgens mij liggen er ook niet duitse helmen tussen.
Dat is inderdaad een tropenhelm.
Er liggen ook wel wat Amerikaanse tussen heb ik gezien.
Thomas Vancraeynest schreef:Ik zou er gewoon enkele willen hebben
De allereerste foto is een foto van een scene uit een Duitse film die in 1959 is verschenen. "Die Brucke"
Gaat over een ploeg jonge Duitsers die in de laatste dagen van de oorlog in het leger gaan en op 1 na allemaal sneuvelen terwijl ze een onbelangrijke brug proberen te verdedigen.
De moderators hebben mij verboden de link waarop de foto + het verhaal te zien zijn op het forum te plaatsen(voor de meesten onbekend vanwege de belangrijke rol dat het vaticaan gespeeld heeft bij deze daden, dus wordt het zo veel mogelijk geheim gehouden) omdat er nogal aanstootgevende foto's op te zien zijn.
Ik kan u wel de link doorgeven in een PB als je dit wenst.
Zeer opmerkelijk verhaal van een geheim gehouden gruwel.
Grtz,
Jelle
Wil een moderator dit even toelichten?? Is hier sprake van censuur omdat het vaticaan een rol hierin heeft gespeeld??
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.