Dat binnenwerk met de gaten links op de eerste foto, dat er zo uitspringt, dat is het binnenwerk van een Duitse Fallschirmjager helmalex schreef:hmm ik zie zat normale duitse helmen:P
Foto's die indruk maken
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Dat is inderdaad een tropenhelm.alex schreef: ik moet je gelijk geven tim ik zie het nu ook op die laatste foto met een stapel helmen is dat een duitse afrikakorps tropen helm? en volgens mij liggen er ook niet duitse helmen tussen.
Er liggen ook wel wat Amerikaanse tussen heb ik gezien.
Ik hoop dat je die helmen bedoeltThomas Vancraeynest schreef:Ik zou er gewoon enkele willen hebben
- vlim
- Lid
Hoi,
De allereerste foto is een foto van een scene uit een Duitse film die in 1959 is verschenen. "Die Brucke"
Gaat over een ploeg jonge Duitsers die in de laatste dagen van de oorlog in het leger gaan en op 1 na allemaal sneuvelen terwijl ze een onbelangrijke brug proberen te verdedigen.
http://www.imdb.com/title/tt0052654/
De allereerste foto is een foto van een scene uit een Duitse film die in 1959 is verschenen. "Die Brucke"
Gaat over een ploeg jonge Duitsers die in de laatste dagen van de oorlog in het leger gaan en op 1 na allemaal sneuvelen terwijl ze een onbelangrijke brug proberen te verdedigen.
http://www.imdb.com/title/tt0052654/
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Wil een moderator dit even toelichten?? Is hier sprake van censuur omdat het vaticaan een rol hierin heeft gespeeld??Lest we forget schreef:hey,
De moderators hebben mij verboden de link waarop de foto + het verhaal te zien zijn op het forum te plaatsen(voor de meesten onbekend vanwege de belangrijke rol dat het vaticaan gespeeld heeft bij deze daden, dus wordt het zo veel mogelijk geheim gehouden) omdat er nogal aanstootgevende foto's op te zien zijn.
Ik kan u wel de link doorgeven in een PB als je dit wenst.
Zeer opmerkelijk verhaal van een geheim gehouden gruwel.
Grtz,
Jelle
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Peter M
- Lid
Een link voor mij, astublieft. Met een klodder mayo.antwerpx schreef:De link bevatte foto's die wij als te schokkend beschouwen. Indien gewenst geef ik even de link door, dan weet je over wat we het hadden.Jelle H. schreef: Wil een moderator dit even toelichten?? Is hier sprake van censuur omdat het vaticaan een rol hierin heeft gespeeld??
Nee even serieus, ik wil die link wel hebben...