Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het leek me wel interressant om een topic te openen met foto's uit wo2 en daaronder een foto van hoe datzelfde gebied (of wat dan ook) er nu uitziet. Hier een voorbeeld.
Hier het staartgedeeldte van de B-17 "Mary Alice" nadat het geraakt werd door een 20mm shell
En hetzelfde staartgedeelte nu.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
GliderRider schreef:Waar is het kruisende staatje op de laatste foto gebleven?
Dat is foetsie, op die plaats is een hele nieuwe wijk gebouwd
Dat denk ik niet, op de plek waar die soldaat lag, ligt nu het fietspad...
voor de gene die het verhaal eracher nog niet kennen:
Ik heb deze foto's gekregen van een persoon die er vroeger woonde, ze zijn dus van een paar straate verder hier in Mechelen, hij heeft deze zelf genomen... de foto's zijn van de bombardementen van mei 1944 en de bevrijding van Mechelen door de 11de pantserdivisie.
enjoy
binnekort nog eentje... moet hem alleen nog inscannen
mvg
simon
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Echt hé, die huizen zijn eigenlijk bijna kapotgebombardeerd, maar dat muurtje staat er nu nog... echt raar... of die foto met die muurschildering van iemand op het forum...
echt gek
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace