Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben al een tijd op zoek naar een gedichtenbundel van de Engelse dichter Siegfried Sassoon. Heeft iemand misschien toevallig enig idee of deze bundels nog hergedrukt worden en of ze nog ergens te krijgen zijn?
Alvast dank.
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..." Siegfried Sassoon
Bedankt voor de sites! Er staan inderdaad wat mooie gedichten op.
Ik ben ook wat antiquariaten in Amsterdam langs geweest, maar geen van allen hadden ze (nog) iets. Gewoon een kwestie van op de juiste dag de winkel binnen stappen natuurlijk!
Ik wacht verder weer af.
Nogmaals dank!
Kan het onderwerp dicht, Mich?
Of wil je afwachten of er nog meer reacties komen v.w.b. Sassoon?
Als het open kan blijven graag! Misschien heeft iemand ooit nog een tip (bijvoorbeeld: 'kijk nú in die en die winkel, daar ligt een nieuwe uitgave').
Want reacties blijven de rest van mijn leven welkom!
Michael.
Ook hier weer bedankt voor de reactie. Vergeet echter niet dat 14 van de 16 aanbiedingen geen gedichten van Sassson zijn, maar zijn memoires; en die zoek ik niet. Maar ik houd ebay goed in de gaten.
Ik ken Sassoon alleen van zijn WO1 gedichten en van zijn diensttijd, en van de film Regeneration nav de boeken van Pat barker.
En van zijn opname in Craiglockhart, boeiende materie.