Uniform van mijn overgroot opa.

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Goof
Lid

Bericht door Goof »

Darryl schreef:
Mike.H schreef:ja misschien 11e Compagnie... regimenten hadden ze denk ik niet bj de militaire politie, maar je weet maar nooit..
Ik weet niet eens zeker of het een ''11'' is...Het kan ook een Romeinse II zijn... Weet iemand of er nog goed aan deze uniformen te komen is?
Ik heb zelf geen idee, maar het best stel je deze vraag in het forum 1e wereldoorlog. http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/. Ik weet voor 99% zeker dat je daar antwoord krijgt.
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
King tiger
Lid
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Darryl schreef:
King tiger schreef:Nee dat denk ik niet. Zo een uniform is vandaag een fortuin waard. En in Belgie hadden ze toch ook linieregimenten.
Is een uniform van de militaire politie dan zoveel waard? Ik heb namelijk vermomen dat het uniform nog bij een oud familielid zou moeten liggen... 8)
Als het uniform nog compleet is, als alles er dus nog aan hangt moet ik je een dikke proficiat wensen. Maar moest het van mijn overgrootvader zijn zou ik het nooit verkopen. Jij moet het natuurlijk weten...
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

dwayne schreef:Mijn opa heeft ook int NL leger gezeten in wo1.. hij moest in Roermond de maasbrug bewaken.. alleen ik heb helemaal nix van hem :( moet toch eens aan oma gaan vragen :P
Er komt volgend jaar een nieuw boek over de oorlog in Roermond.. Wij hebben overigens veel foto's en verhalen over de maasbrug bewaking.
Plaats reactie