Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Venezuela maakt aanspraak op de Nederlandse Beneden Windse eilanden.
Samen met een nogal onstabiele leider maakt dit een kruitvat.
Ik zie het al voor me, 100.000 NL'ers worden opgeroepen om Sint Maarten enzo te verdedigen aahaaha, ik denk niet dat NL veel kans maakt als het op oorlog uitdraait (zonder de steun van andere landen)
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Als de Nederlandse Antillen word aangevallen moeten de Nederlandse troepen snel daar zijn anders is er geen LZ meer op op te landen. Mike de marine daar is niet meer dan 1 fregat. Nederland kan de oorlog winnen als ze daar zo snel als mogelijk zijn voordat de helft al weg is. Hoelang duurt het om daar troepen heen te verplaatsen 12-24 uur? en dan heb ik het over een paar duizend soldaten.
De marine en de kustwacht hebben in totaal zo'n duizend man personeel op de Nederlandse Antillen en Aruba. Ze hebben een fregat tot hun beschikking en een ondersteuningsschip. Daarnaast liggen er twaalf supersnelle speedboten, zogeheten rhibs, en drie patrouilleschepen. Voor in de lucht staan er twee Fokker 60 patrouillevliegtuigen en twee helikopters.
Sorry hoor, maar met 2 helikopters en een fregat win je geen oorlog en kan je helemaal al geen stand houden. Op die link staat dat Venezuela 100.000 ak47's heeft gekocht en een flink reservisten aantal van 2 miljoen plus kopen ze een aantal transportvliegtuigen.
Volgens mij genoeg redenen om maatregelen te nemen.
ik dacht al dit wordt vast wel een leuke discussie, niet veel mensen zijn namelijk op de hoogte van de situatie tussen venezuela en de Nederlandse benedenwindse-eilanden. kijk op de cia-site voor meer informatie en vergelijk het militaire budget van venezuele en Nederland eens met elkaar . Dit samen met de ligging van de desbetreffende eilanden lijkt mij een hopeloze zaak voor Nederland.
Een soort 2e falklandoorlog, maar nu zullen aan de kant van de kolonisator veel meer slachtoffers vallen.
En ik denk niet dat de USA staan te springen om te helpen. USA heeft haar handen vol aan het midden oosten.
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Omdat Chavez Bush een dronkverslaafde noemde o.a. Ik denk niet dat er wat gaat gebeuren zo stom zal Chavez niet zijn. Maar ze moeten zeker maatregelen gaan treffen.
Volgens mij word het een makkie voor Nederland. Zeker met onze luchtmacht.
Venezuela heeft alle afdankertjes en slechte wapens. Als Nederland daar met een flinke aantal Straaljagers/Boten/Duikboten aankomt moeten we het wel kunnen redden hoor.
Eerst te beginnen met hun luchtmacht/marine en als dat van ons is begingen we met de bevrijding van de eilanden. Natuurlijk eerst strategisch bombarderen. (hopelijk hebben we dan kruisraketten)
En daarna een amfibie -en luchtaanval opzetten.
Venezuela maakt aanspraak op de Nederlandse Beneden Windse eilanden.
Samen met een nogal onstabiele leider maakt dit een kruitvat.
Ik zie het al voor me, 100.000 NL'ers worden opgeroepen om Sint Maarten enzo te verdedigen aahaaha, ik denk niet dat NL veel kans maakt als het op oorlog uitdraait (zonder de steun van andere landen)
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.
Nederland wint het 100% van venezuela.
We hebben een hitech leger zij alleen de kalasnikof.