Oorlog in de toekomst
- Mike.H
- Lid
Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..
zo niet, dan zie ik je over een jaar of 8/9/10 in Afghanistan/Irak wel weer..
mvg
mvg
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
-
- Lid
indirect zijn de slachtingen door nederland EN! de VNE.T schreef:Ik zie dat je niet ingaat op mijn weerlegging dus ik heb je overtuigd.Mike.H schreef:Volgens mij ken jij de feiten dan al helemáál niet E.T..
de feiten zijn dat er slachtpartijen zijn gepleegd door de Serven.. dat is hun schuld en níet de onze..
merci. en indirect zijn de slachtingen dus wel gepleegd door Nl omdat ze voorkomen hadden kunnen worden
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few
Winston Churchill
Winston Churchill
- Satria
- Lid
Denk je dat HIJ!?! het leger ingaat. Hij zou nooit vechten voor Nederland.Mike.H schreef:Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..
mvg
-
- Lid
\Mr.makreel schreef:indirect zijn de slachtingen door nederland EN! de VNE.T schreef:Ik zie dat je niet ingaat op mijn weerlegging dus ik heb je overtuigd.Mike.H schreef:Volgens mij ken jij de feiten dan al helemáál niet E.T..
de feiten zijn dat er slachtpartijen zijn gepleegd door de Serven.. dat is hun schuld en níet de onze..
merci. en indirect zijn de slachtingen dus wel gepleegd door Nl omdat ze voorkomen hadden kunnen worden
ok nederland EN de VN
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
-
- Lid
en ik ben zielig omdat ik je bewering onderuitschoffel? en wat heeft irak en afganistan hiermee te maken. You are chaoticMike.H schreef:Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..
mvg
- Katusha
- Lid
Hehe hallilujah
Zo geheten low intencetie conflict.. gebuurt weinig.. vallen wel dooien. En er zal meer Diplomatische kunde komen dan militaire.
Dan heb je nog China.. die zal gebruik van maken.. en heel snel Taiwan in nemen. Ze zullen dan wapens hebben om Vliegdekschip TF te kunnen veslaan.
Dus eerst zou het mobiel en snel zijn. En dan zou het lang en bloeiderig en statisch zijn.
Kijk maar Iraq alleen dan op Wereld schaal.
Alleen wat krijg je als bijvoorbeeld China en VS echt elkaar strot in vliegen :S zullen dan toch kern wapens in gezet worden. Wie komt dan als overwinnar uit??
Nou ja zo iets wat ik hier al eerder zijn.. Een op wereld schaal partizan oorlog.. als je Islam extremisten bekijkt. Misschien zelfs grote gevechtn in NL.. je weet maar nooit met Slapende cellen.Katusha wat voor modellen heb jij dan voor in de toekomst?!
Zo geheten low intencetie conflict.. gebuurt weinig.. vallen wel dooien. En er zal meer Diplomatische kunde komen dan militaire.
Dan heb je nog China.. die zal gebruik van maken.. en heel snel Taiwan in nemen. Ze zullen dan wapens hebben om Vliegdekschip TF te kunnen veslaan.
Dus eerst zou het mobiel en snel zijn. En dan zou het lang en bloeiderig en statisch zijn.
Kijk maar Iraq alleen dan op Wereld schaal.
Alleen wat krijg je als bijvoorbeeld China en VS echt elkaar strot in vliegen :S zullen dan toch kern wapens in gezet worden. Wie komt dan als overwinnar uit??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
-
- Lid
-
- Lid
china want dat zijn aziaten XD
Nee even serieus, als we het hebben over een oorlog tussen USA en de volksrepubliek china over 20 jaar, dan weet ik zeker dat china wint. Niet alleen omdat ze veel 'poppetjes' hebben maar ook omdat amerika tegen die tijd geen partij meer is voor china...amerika is nu al bankroet en over 20 jaar zal het helemaal een ramp zijn. Ook zal china over 20 jaar de usa technisch ingehaald hebben (mijn toekomstvoorspelling)
Nee even serieus, als we het hebben over een oorlog tussen USA en de volksrepubliek china over 20 jaar, dan weet ik zeker dat china wint. Niet alleen omdat ze veel 'poppetjes' hebben maar ook omdat amerika tegen die tijd geen partij meer is voor china...amerika is nu al bankroet en over 20 jaar zal het helemaal een ramp zijn. Ook zal china over 20 jaar de usa technisch ingehaald hebben (mijn toekomstvoorspelling)
- Katusha
- Lid
-
- Lid
hetzelfde als nu, over 5 jaar zal er nog geen gigantische vooruitgang geboekt zijn. Alleen de superrijke landen maken vooruitgang, of de landen die denken dat ze superrijk zijn (USA)
-
- Lid
-
- Lid