Oorlog in de toekomst

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..

zo niet, dan zie ik je over een jaar of 8/9/10 in Afghanistan/Irak wel weer..

mvg
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Mr.makreel
Lid

Bericht door Mr.makreel »

E.T schreef:
Mike.H schreef:Volgens mij ken jij de feiten dan al helemáál niet E.T..

de feiten zijn dat er slachtpartijen zijn gepleegd door de Serven.. dat is hun schuld en níet de onze..
Ik zie dat je niet ingaat op mijn weerlegging dus ik heb je overtuigd.
merci. en indirect zijn de slachtingen dus wel gepleegd door Nl omdat ze voorkomen hadden kunnen worden
indirect zijn de slachtingen door nederland EN! de VN
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few

Winston Churchill
Satria
Lid

Bericht door Satria »

Mike.H schreef:Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..

mvg
Denk je dat HIJ!?! het leger ingaat. Hij zou nooit vechten voor Nederland. :lol:
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Mr.makreel schreef:
E.T schreef:
Mike.H schreef:Volgens mij ken jij de feiten dan al helemáál niet E.T..

de feiten zijn dat er slachtpartijen zijn gepleegd door de Serven.. dat is hun schuld en níet de onze..
Ik zie dat je niet ingaat op mijn weerlegging dus ik heb je overtuigd.
merci. en indirect zijn de slachtingen dus wel gepleegd door Nl omdat ze voorkomen hadden kunnen worden
indirect zijn de slachtingen door nederland EN! de VN
\

ok nederland EN de VN
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Mike.H schreef:Ik word hier echt ziek van sorry E.T. jij bent echt te zielig.. ik ga niet meer op je in ik word er gewoon ziek van.. je doet zelf alleen maar beweringen.. terwijl je zelf als NEDERLANDER het goeie voorbeeld niet geeft/wil geven.. volgens mij ben je maar een grote blaaskaak die een grote mond heeft maar een klein hartje..

mvg
en ik ben zielig omdat ik je bewering onderuitschoffel? en wat heeft irak en afganistan hiermee te maken. You are chaotic
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Hehe hallilujah
Katusha wat voor modellen heb jij dan voor in de toekomst?!
Nou ja zo iets wat ik hier al eerder zijn.. Een op wereld schaal partizan oorlog.. als je Islam extremisten bekijkt. Misschien zelfs grote gevechtn in NL.. je weet maar nooit met Slapende cellen.
Zo geheten low intencetie conflict.. gebuurt weinig.. vallen wel dooien. En er zal meer Diplomatische kunde komen dan militaire.

Dan heb je nog China.. die zal gebruik van maken.. en heel snel Taiwan in nemen. Ze zullen dan wapens hebben om Vliegdekschip TF te kunnen veslaan.

Dus eerst zou het mobiel en snel zijn. En dan zou het lang en bloeiderig en statisch zijn.

Kijk maar Iraq alleen dan op Wereld schaal.

Alleen wat krijg je als bijvoorbeeld China en VS echt elkaar strot in vliegen :S zullen dan toch kern wapens in gezet worden. Wie komt dan als overwinnar uit??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Mr.makreel
Lid

nee in de toekomst krijgen we robot oorlogen, dan zit iedereen met een joystick:P

Winston Churchill
E.T
Lid

Bericht door E.T »

china want dat zijn aziaten XD

Nee even serieus, als we het hebben over een oorlog tussen USA en de volksrepubliek china over 20 jaar, dan weet ik zeker dat china wint. Niet alleen omdat ze veel 'poppetjes' hebben maar ook omdat amerika tegen die tijd geen partij meer is voor china...amerika is nu al bankroet en over 20 jaar zal het helemaal een ramp zijn. Ook zal china over 20 jaar de usa technisch ingehaald hebben (mijn toekomstvoorspelling)
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Over jaar of 25 ja.. maar over jaar of ja pak weg 5?? En hoe zullen conflicten uit zien van 2de rangs legers?? Die zeg maar nivo hebben van ja van NAVO leger alleen dan 10 jaar terug??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
micky
Lid

Bericht door micky »

E.T. ik vind het nergens op slaan met je beweringen ik wil liever gewoon verder met het topic dan hier een beetje ruzie zitten te maken.
Alsof elke westerling een lafaard is :roll:
E.T
Lid

Bericht door E.T »

hetzelfde als nu, over 5 jaar zal er nog geen gigantische vooruitgang geboekt zijn. Alleen de superrijke landen maken vooruitgang, of de landen die denken dat ze superrijk zijn (USA)
Mr.makreel
Lid

ik denk dat op de helft van deze eeuw amerika, nog half zo rijk en machtig is als nu

Winston Churchill
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Mr.makreel schreef:ik denk dat op de helft van deze eeuw amerika, nog half zo rijk en machtig is als nu
maak van die HALF maar een KWART
GuBA
Lid

Bericht door GuBA »

Het oorlog zal zijn of wel tussen NAVO en Rusland , ofwel tussen NAVO en Arabische landen!!!
BMP 2 Forever ;)
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Sinds wanneer is Rusland Arabisch :? ?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Plaats reactie