Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nee even serieus, als we het hebben over een oorlog tussen USA en de volksrepubliek china over 20 jaar, dan weet ik zeker dat china wint. Niet alleen omdat ze veel 'poppetjes' hebben maar ook omdat amerika tegen die tijd geen partij meer is voor china...amerika is nu al bankroet en over 20 jaar zal het helemaal een ramp zijn. Ook zal china over 20 jaar de usa technisch ingehaald hebben (mijn toekomstvoorspelling)
2
E.T schreef:hetzelfde als nu, over 5 jaar zal er nog geen gigantische vooruitgang geboekt zijn. Alleen de superrijke landen maken vooruitgang, of de landen die denken dat ze superrijk zijn (USA)
??
2a
E.T schreef: Alleen de superrijke landen maken vooruitgang, of de landen die denken dat ze superrijk zijn (USA)
1a
E.T schreef:..amerika is nu al bankroet en over 20 jaar zal het helemaal een ramp zijn. Ook zal china over 20 jaar de usa technisch ingehaald hebben (mijn toekomstvoorspelling)
Snap ik 'm ff niet.
Amerika is bankroet en wordt technologisch voorbij gestreefd (1 + 1a) en toch maken ze vooruitgang omdat ze denken dat ze superrijk zijn (2 + 2a)
2: dat bezine trucje werkt zeker, beter dan den sticky bombs
1) Waarom hebben jullie molukkers dan niet voor de onafhankelijkheid tot de laatste man gevochten, dat wil ik wel graag weten..
2) Oke hier kan ik wel serieus op ingaan.. maar hoe doe je dat dan als er van alle kanten op je geschoten word dat wil ik graag wel weten..
nog een suggestie: zware wapens door lucht laten aanvoeren? kon dat toen?
dit is voor jou een onmogelijke situatie. Deze discussie KAN je namelijk niet winnen omdat je de feiten niet kent. Waarom weet ik dat jij de feiten niet kent....omdat je die bewering doet(!) dat zegt al genoeg.
Er is wel degelijk tot de laatste man gevochten in de jungles van Seram. Uiteindelijk is de president gearresteerd en door indonesie gexecuteerd.
Ik als Molukker begrijp deze bewering niet: Waarom vochten jullie voor de onafhankelijkheid niet tot de laatste man.
Nou dit is omdat wij door de Nederlandse regering op DIENSTBEVEL 'tijdelijk' moesten worden verscheept naar Nederland.
Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest
KNIL. schreef:
Ik als Molukker begrijp deze bewering niet: Waarom vochten jullie voor de onafhankelijkheid niet tot de laatste man.
Nou dit is omdat wij door de Nederlandse regering op DIENSTBEVEL 'tijdelijk' moesten worden verscheept naar Nederland.
Is het niet dat het hier in Nederland een stuk veiliger voor de Mollukers was, net na de onafhankelijkheid van Indonesie? De Molukse mensen stonden al vaker aan Nederlandse zijde (zie o.a. het Koninklijk Nederlandsch Indisch Leger)... Het is bijna hetzelfde als alle Nederlandse Indonesiers en Indonesische Nederlanders, welke ook niet langer konden blijven. Dat is echt niet omdat het daar zo warm was, maar omdat het gevaarlijk zou zijn.
grt,
JK
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
KNIL. schreef:
Is het niet dat het hier in Nederland een stuk veiliger voor de Mollukers was, net na de onafhankelijkheid van Indonesie? De Molukse mensen stonden al vaker aan Nederlandse zijde (zie o.a. het Koninklijk Nederlandsch Indisch Leger)... Het is bijna hetzelfde als alle Nederlandse Indonesiers en Indonesische Nederlanders, welke ook niet langer konden blijven. Dat is echt niet omdat het daar zo warm was, maar omdat het gevaarlijk zou zijn.