Oorlog in de toekomst

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Plaats reactie
Satria
Lid

Bericht door Satria »

Katusha schreef:Oh je nog ff dit..

Wat heb je liever: Een dode held, of een levende bangerik.. Dus binne je familie/vrienden kring. Soldaten in Sebrenitsa gingen zeker dood tegen moet.. Dus je kon paar duizend levens bij schrijven bij de Bosniers! Net als wo2.. in 1945 was het een zinloos verzet.. al was Duisland in opstand gekomen en gewoon wapens neer gelegd zouder er 1000000 leven zijn bespraard! Hetzelfde met Japan.

Al gaat mijn personelijke respect voor de mensen die in die sutatie nog hard bleven vechten.
Dode held.
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Wat heb je liever: Een dode held, of een levende bangerik.. Dus binne je familie/vrienden kring. Soldaten in Sebrenitsa gingen zeker dood tegen moet.. Dus je kon paar duizend levens bij schrijven bij de Bosniers! Net als wo2.. in 1945 was het een zinloos verzet.. al was Duisland in opstand gekomen en gewoon wapens neer gelegd zouder er 1000000 leven zijn bespraard! Hetzelfde met Japan.

Al gaat mijn personelijke respect voor de mensen die in die sutatie nog hard bleven vechten.

Je kan hard blijven vechten als je denkt dat je nog enige kans maakt
maar vaak ziet men in dat het zinloos is dan heeft het dus ook geen enkele zin om je zelf van kant te maken.
Aude Audenda
E.T
Lid

Bericht door E.T »

ik trek de grammatica in deze post niet helemaal maar de 1e vraag snap ik. Liever een dode held..lijkt mij logisch
Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

E.T schreef:
Jasper J schreef:
E.T schreef:NEE DUS, niet als die blauwhelmen zich dapper verzet hadden om tijd te winnen zodat er ofwel steun van buiten ofwel evacuatie mogelijk was van de burgerbevolking.

Het Nederlandse leger heeft het bloed van 7000 bosniers aan haar handen
Zucht hoeveel keer moet ik het je nu nog uitleggen......
De blauwhelmen hadden nooit luchtsteun gekregen,daarbij komt nog dat de sereven veel tanks hadden de Nederlanders enkelen pazervoertuigen
en handwapen je begingt er dus niks tegen.
Dus wat je zegt is onzin de luchtsteun hadden nooit van zijn levensdagen gekregen ik heb je in de vorige postings uitgelegt waarom.

Nederlandse leger heeft in Srebrenica Respect verdient

Denk je nou echt werkelijk als er zwaar gevochten werd rondom sebrenica dat er al 30 Nederlanders gesneuveld waren in een wanhopig poging om de bosniers te redden... er geen luchtsteun gezonden zou worden. Echt een pessimistische denkwijze...

"we krijgen toch geen luchtsteun, dan maar feestvieren met de serven" :| :?
Feest vieren met Serevn sorry maar je hebt het duidelijk niet allemaal op en rijtje.
Ga je er eens in verdiepen!
Aude Audenda
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Dus als je, bijvoorbeeld, broer.. thuis komt en zegt.. ik zat in een graf in me eentje en ik zag 100 vijanden naar me toe gaan.. heb ik me zelf niet opgeblazen maar ik ben gevlucht.. zou je hem flink aanspreken en zeggen dat hij terug moet en zichzelf opblazen?? (beetje krom maar zo iets)
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Ik ken de videobeelden nog...ze staan in mijn geheugen gegrift daar hoef ik geen verdieping voor te doen. Ken jij de videobeelden nog, anders post ik wel een link naar die blauwhelmen die al polonaisenend door de straten van sebrenica lopen.
Satria
Lid

Bericht door Satria »

Jasper J schreef:
E.T schreef:
Jasper J schreef: Zucht hoeveel keer moet ik het je nu nog uitleggen......
De blauwhelmen hadden nooit luchtsteun gekregen,daarbij komt nog dat de sereven veel tanks hadden de Nederlanders enkelen pazervoertuigen
en handwapen je begingt er dus niks tegen.
Dus wat je zegt is onzin de luchtsteun hadden nooit van zijn levensdagen gekregen ik heb je in de vorige postings uitgelegt waarom.

Nederlandse leger heeft in Srebrenica Respect verdient

Denk je nou echt werkelijk als er zwaar gevochten werd rondom sebrenica dat er al 30 Nederlanders gesneuveld waren in een wanhopig poging om de bosniers te redden... er geen luchtsteun gezonden zou worden. Echt een pessimistische denkwijze...

"we krijgen toch geen luchtsteun, dan maar feestvieren met de serven" :| :?
Feest vieren met Serevn sorry maar je hebt het duidelijk niet allemaal op en rijtje.
Ga je er eens in verdiepen!
Ja beetje samen luisteren naar Partysquad.. wat denk je wel niet ffs ET! :lol:
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

E.T schreef:Ik ken de videobeelden nog...ze staan in mijn geheugen gegrift daar hoef ik geen verdieping voor te doen. Ken jij de videobeelden nog, anders post ik wel een link naar die blauwhelmen die al polonaisenend door de straten van sebrenica lopen.
Sorry je bent totaal niet op de hoogste dat was na terukomst in ZAGREB!!!!!!
Aude Audenda
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Ja hallo.. Dit is beetje off topic is het niet??
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Satria
Lid

Bericht door Satria »

Katusha schreef:Dus als je, bijvoorbeeld, broer.. thuis komt en zegt.. ik zat in een graf in me eentje en ik zag 100 vijanden naar me toe gaan.. heb ik me zelf niet opgeblazen maar ik ben gevlucht.. zou je hem flink aanspreken en zeggen dat hij terug moet en zichzelf opblazen?? (beetje krom maar zo iets)
Nee, als het eenmaal te laat is het te laat en kan je er niets meer aan doen. Maar dan zou ik er nog zoveel mogelijk proberen te pakken voordat ik zelf afgeknalt werd. :evil:
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Ik kan over Westerse bang zijn heel kort zijn..

Ten eerste wat zie als westen?? Want, bijvoorbeeld Russen (a) hebben genoeg dapperheid getoont in vorige eeuw. Beginnen met 'Worjak' en dan 9de Companie in Aghansitan.. en Paratroepers in Chechenie!

Dus wat is westen??
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Katusha schreef:Dus als je, bijvoorbeeld, broer.. thuis komt en zegt.. ik zat in een graf in me eentje en ik zag 100 vijanden naar me toe gaan.. heb ik me zelf niet opgeblazen maar ik ben gevlucht.. zou je hem flink aanspreken en zeggen dat hij terug moet en zichzelf opblazen?? (beetje krom maar zo iets)

Ik zou hem sowieso dom vinden, jezelf opblazen heeft weinig zin als de noodzaak er niet is. Hij moet per direct terug naar zijn positie en strijden tot hij niet meer kan. *aangenomen dat ik zijn commandant ben*
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Satria schreef:
Nee, als het eenmaal te laat is het te laat en kan je er niets meer aan doen. Maar dan zou ik er nog zoveel mogelijk proberen te pakken voordat ik zelf afgeknalt werd. :evil:
Dat its anders. Als je niet kan vluchten geef je zelf niet over.. want ja, je weet niet wat vijand met je zal doen.. Het is een eindeloze disscussie.. misschien apparte topic voor??

Nu on-topic graag!!!
E.T
Lid

Bericht door E.T »

Katusha schreef:Ik kan over Westerse bang zijn heel kort zijn..

Ten eerste wat zie als westen?? Want, bijvoorbeeld Russen (a) hebben genoeg dapperheid getoont in vorige eeuw. Beginnen met 'Worjak' en dan 9de Companie in Aghansitan.. en Paratroepers in Chechenie!

Dus wat is westen??
westen is eerste wereld om het zo maar te noemen. min een paar utizonderingen (duitsland bijv.)
micky
Lid

Bericht door micky »

Off topic mensen we waren bezig met de oorlogen in de toemkomst niet over Srebrenica of over helden
Plaats reactie