Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kan een fout zijn geweest in de ondertiteling van Discovery Channel. Heb ik wel vaker zien voorkomen. 6 km is volgens mij een veel realistischere afstand daar de tanks ook niet veel harder konden rijden als 3 km per uur gemiddelt vanwege obstakels. De Mark I "Mother" had een topsnelheid van 5.95 km/u en een actieradius van 34.5 km.
Discovery is Amerikaans en die zullen het wel over de Somme in 1918 hebben gehad ofzo. Net zoals Amerikaanse regimenten trots aangeven bij Verdun te hebben gevochten. In 1918 ja, niet in 1916.
Precies Hauptman.
Inderdaad bij verdun maar dan 1918.
en dus op het moment dat het duitse leger op instorten stonden
Welicht in die periode zal het wel zijn gebeurt dat de gealieerde legers 60 km zijn opgetrokken.
Ja ik had al voorbeelden genoemd. Slag om Galicie (streek in Polen) Drong Russiche leger veel dieper in dan Duitsers in 1914 (Slag werd ook in die tijd beslecht). Duits Oosterijks Offensief in 1915 was grootse en ook met meest Terein winst in gehele WO1(ook oosten Front Je hoeft alleen ff te kijken op Internet in Bibliotheek over oost front. Front was giganstisch lang en dus kon je troepen verplaatsen en constentren en aanvallen. En het duurde heel lang voordat je tegenstander troepen klaar had staan om je aanval te stoppen.
Laatst gewijzigd door Katusha op 10 sep 2006, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!