Welke wapens zullen in de toekomst gebruikt worden?

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Sander Hoenjet
Lid

Welke wapens zullen in de toekomst gebruikt worden?

Bericht door Sander Hoenjet »

Ik volgde het topic oorlog in de toekomst even en toen vroeg ik me af:

welke wapens zullen in toekomstige oorlogen gebruikt worden :?:

maakt niet uit wat voor gebied tanks vliegtuigen schepen of voor ons nog onbekende wapensystemen.......
Laatst gewijzigd door Sander Hoenjet op 23 jun 2006, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

sxhepen
Vooral die..

Nu ff sireus..

Nou ja. wat ik zo dacht.. soort van Kamikaze vliegtuigen.. zwaar bepansert die tegen schepen of aanvliegen en bestuurd worden door mens van afstand.

Kruisraketen en zo van nu zijn niet zo precies en effectief als ze door mens bestuurd zouden worden
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

Wat heeft Einstein ook al weer gezegd ?

Ik weet niet met welke wapens de 3e Wereld Oorlog wordt gevoerd maar de 4e is met stokken.

Zoiets toch ?
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Schijt als oplos middel schijnt goed te werken?
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Charly1975
Lid

De strekking van de opmerking van Katusha ontgaat mij .....
We're fools to make war
On our brothers in arms

Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Nee dat van stenen gedoe.. is zoooh 2005 :P
micky
Lid

Bericht door micky »

Ik denk dat alles onbemand word (over 25-30 jaar).
De derde wereld oorlog zou toch in 2016 gaan gebeuren had zo'n helderziende man gezegd in de 18de eeuw? Hij had ook het WTC en de atoombomvoorspeld hoe heette hij ook alweer
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Nostradamus en het was 16de eeuw
Charly1975
Lid

Katusha schreef:Nee dat van stenen gedoe.. is zoooh 2005 :P
Ach het is me nu helemaal helder...als dus iemand een serieus antwoord geeft en het is 'niet meer van deze tijd' (ik ga ervan uit dat je dat bedoeld met 2005 (het is immers nu 2006)) dan is het normaal dat er een heel raar antwoord daar weer op volgt....ik ben blij dat ik dat weet. Scheelt weer een hoop denkwerk. Het minder serieus antwoorden of helemaal niet antwoorden is een betere oplossing ?
We're fools to make war
On our brothers in arms

Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Charly1975 schreef:Wat heeft Einstein ook al weer gezegd ?

Ik weet niet met welke wapens de 3e Wereld Oorlog wordt gevoerd maar de 4e is met stokken.

Zoiets toch ?
Serieus antwoord??

Nee niks personelijks of zo.. maar het is zo vaak gezegd.. maar met welke wapens 3e dan??
Charly1975
Lid

Katusha schreef:
Charly1975 schreef:Wat heeft Einstein ook al weer gezegd ?

Zoiets toch ?
Serieus antwoord??

Nee niks personelijks of zo.. maar het is zo vaak gezegd.. maar met welke wapens 3e dan??
Dus jij vind dat geen serieus antwoord ? Mijn excuus dan bij deze ! Ik wist niet dat, zelfs als ik een serieus antwoord gaf naar mijn geweten, het toch niet opgepakt zou worden als een serieus antwoord.

De wapens van de toekomst zullen zijn: de laserstraal (zoals te zien is in Star Trek) de hogedrukwaterpistool en het supersoonsnelvuurkanon met die ijskogels afschiet. Tevens zullen ook veel oorlogen van afstand gevochten worden door onbemande vliegtoestellen die sneller gaan dan mach 6.
We're fools to make war
On our brothers in arms

Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Charly1975 schreef:Dus jij vind dat geen serieus antwoord ? Mijn excuus dan bij deze ! Ik wist niet dat, zelfs als ik een serieus antwoord gaf naar mijn geweten, het toch niet opgepakt zou worden als een serieus antwoord.

De wapens van de toekomst zullen zijn: de laserstraal (zoals te zien is in Star Trek) de hogedrukwaterpistool en het supersoonsnelvuurkanon met die ijskogels afschiet. Tevens zullen ook veel oorlogen van afstand gevochten worden door onbemande vliegtoestellen die sneller gaan dan mach 6.
Sorry ik zat ook in melige bui!

Lasers en zo.. rail gun! Je hebt projectiel en die word uitgeschoten met behulp van electromagneten.. snelheid mach 10 of zo.. vuursnelheid 120000 kogels per minuut of zo..
Charly1975
Lid

Ok...is al goed....ik zat in een iets minder melige bui zullen we maar zeggen :wink: kan ook gebeuren. Alles is weer kiwi met me dus...

Ik heb ook weleens gezien dat ze serieus hebben geprobeerd om ijskogels te maken (Mythbusters) je weet nooit of het er ooit echt van komt.
We're fools to make war
On our brothers in arms

dwayne
Lid

Bericht door dwayne »

lichtsabels! :P
Katusha
Lid

Bericht door Katusha »

Ja.. verdamt snel he.. Maar 'balistische projectielen' hebben hun tijd nog niet gehad.. Er komen andere dignen zo als Rail Guns Rocket Bullets.. Bestuurbare kogels.. Nano Technologie zal soort van Mechanische bio wapen leveren..

Ja er kan veel kant op.. Er bestaat al een tank met 2 man crew en een lege toren:
Afbeelding
T-80(UMB iets) Black Eagel

Made in Russia 8)
Plaats reactie