Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik denk dat alles onbemand word (over 25-30 jaar).
De derde wereld oorlog zou toch in 2016 gaan gebeuren had zo'n helderziende man gezegd in de 18de eeuw? Hij had ook het WTC en de atoombomvoorspeld hoe heette hij ook alweer
Katusha schreef:Nee dat van stenen gedoe.. is zoooh 2005
Ach het is me nu helemaal helder...als dus iemand een serieus antwoord geeft en het is 'niet meer van deze tijd' (ik ga ervan uit dat je dat bedoeld met 2005 (het is immers nu 2006)) dan is het normaal dat er een heel raar antwoord daar weer op volgt....ik ben blij dat ik dat weet. Scheelt weer een hoop denkwerk. Het minder serieus antwoorden of helemaal niet antwoorden is een betere oplossing ?
Charly1975 schreef:Wat heeft Einstein ook al weer gezegd ?
Ik weet niet met welke wapens de 3e Wereld Oorlog wordt gevoerd maar de 4e is met stokken.
Zoiets toch ?
Serieus antwoord??
Nee niks personelijks of zo.. maar het is zo vaak gezegd.. maar met welke wapens 3e dan??
Dus jij vind dat geen serieus antwoord ? Mijn excuus dan bij deze ! Ik wist niet dat, zelfs als ik een serieus antwoord gaf naar mijn geweten, het toch niet opgepakt zou worden als een serieus antwoord.
De wapens van de toekomst zullen zijn: de laserstraal (zoals te zien is in Star Trek) de hogedrukwaterpistool en het supersoonsnelvuurkanon met die ijskogels afschiet. Tevens zullen ook veel oorlogen van afstand gevochten worden door onbemande vliegtoestellen die sneller gaan dan mach 6.
Charly1975 schreef:Dus jij vind dat geen serieus antwoord ? Mijn excuus dan bij deze ! Ik wist niet dat, zelfs als ik een serieus antwoord gaf naar mijn geweten, het toch niet opgepakt zou worden als een serieus antwoord.
De wapens van de toekomst zullen zijn: de laserstraal (zoals te zien is in Star Trek) de hogedrukwaterpistool en het supersoonsnelvuurkanon met die ijskogels afschiet. Tevens zullen ook veel oorlogen van afstand gevochten worden door onbemande vliegtoestellen die sneller gaan dan mach 6.
Sorry ik zat ook in melige bui!
Lasers en zo.. rail gun! Je hebt projectiel en die word uitgeschoten met behulp van electromagneten.. snelheid mach 10 of zo.. vuursnelheid 120000 kogels per minuut of zo..
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!
Ja.. verdamt snel he.. Maar 'balistische projectielen' hebben hun tijd nog niet gehad.. Er komen andere dignen zo als Rail Guns Rocket Bullets.. Bestuurbare kogels.. Nano Technologie zal soort van Mechanische bio wapen leveren..
Ja er kan veel kant op.. Er bestaat al een tank met 2 man crew en een lege toren:
T-80(UMB iets) Black Eagel
Made in Russia
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!