Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
persoonlijk denk ik dat de tank en Infantry Fighting Vehicle zullen samensmelten denk maar eens aan de Merkava,
en onbemande vliegtuigen zullen er in de nabije toekomst ook komen de generatie na de F-35 en de Eurofighter.
maar bij de landtroepen zal het wat langer duren gezien de omstandigheden die de fragile robotjes zullen moeten 'overleven' en dan heb ik het nog niet eens over de gevechten.....
maar ik denk dat lasers in de toekomst geen grote rol zullen spelen,
om een fundamentale fout:
als je met een laser op een doel schiet komt er rook en damp vrij een laser word dan simpelweg teruggekaatst,
dan kun je hem zo krachtig maken als je wilt maar dat heeft toch geen zin.........
Katusha
T-80 is te oud geworden !!! Misschien Zwarte eagle of T-90 .
- Van de wapens om te schieten vind ik G-36 het best
- Van balistische raketten vind ik SCUD het best
SCUD's zijn nu al verouderd laat staan dat ze de wapens van de toekomst zijn,
ik denk sowieso dat ballistische raketten een wat mindere rol gaan spelen gwoon vanwege de hoge kosten bij veel marines lopen zelfs weer onderzoeken om verbeterden scheepskannonen weer te gaan invoeren
jullie hebben vast wel op het nieuws die intercontinentale rakketen van Noord-Korea gezien,
eerst een hoop herrie over dat N-korea ze niet mag lanceren vallen ze daarna na 40 sec uit de lucht
Aan welke toekomst moet ik denken? De nabije toekomst of over 200+ jaar?
Nabije toekomst lijkt me gestuurde voertuigen en onafhankelijke roboteenhedden die maanden of jaren op een doelwit kunnen wachten. De toekomst brengt ons een oorlog waarin de soldaat van vlees en bloed steeds minder zijn doelwit gaat zien.