Foto's niet van WOII

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
viny
Lid

Bericht door viny »

Knoerd hard, geen woorden voor.
'War is delightful for those who have not experienced it'
jeffreyvanspengen
Lid

Bericht door jeffreyvanspengen »

waarschijnlijk zijn ze gedood door een ''Irakese'' Sluipschutter, wat de laatse tijd vaak gebeurd in Irak...
Bart V
Lid

Bericht door Bart V »

jeffreyvanspengen schreef:waarschijnlijk zijn ze gedood door een ''Irakese'' Sluipschutter, wat de laatse tijd vaak gebeurd in Irak...
Is ook zo de 1ste werd geschoten de 2de probeerden hem te halen 3de kwam hem helpen werd ook neergeschoten heb informatie en foto's al op andere site gezien.
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
jeffreyvanspengen
Lid

Afbeelding
Israeli soldier, Suez Canal, 1973.

Afbeelding
Vietnam, 1965

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er nog veel meer, maar ik denk dat een aantal wel te schokkend zijn. Dus ik weet niet of ik deze hier wel mag posten, zo wel dan plaats ik er iniedergeval wel een waarschuwing bij.
Leroy
Lid

Bericht door Leroy »

Afbeelding

Afbeelding
jeffreyvanspengen
Lid

Afbeelding
King tiger
Lid
Contacteer:

Bericht door King tiger »

jeffreyvanspengen schreef:Afbeelding
Shit das hard... :cry:
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

niet alleen in een oorlogszone. Rij maar is ziekenwagen...
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Bart V
Lid

Bericht door Bart V »

Marc 82 Recon schreef:niet alleen in een oorlogszone. Rij maar is ziekenwagen...
Vanvoor of vanachter :P
Marc 82 Recon
Lid

Ik doe beide zowel chauffeur als begeleider in België. Maar op interventies is het soms heel moeilijk. Zeker vooral met kinderen. Doet heel hard pijn soms als je een kind toch moet afgeven na lang ervoor te vechten.
Private Burges, Marc J
19900519
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

SoldierToTheDeath schreef:
Marc 82 Recon schreef:niet alleen in een oorlogszone. Rij maar is ziekenwagen...
Sociale vaardigheden 0? Show a little respect okay?

@Marc; ik heb zeer veel respect voor wat je doet. Wat ik de laatste tijd vaak lees is dat ziekenbroeders vaker klappen dan een bos bloemen ontvangen, schandalig, maar dat lijkt me idd heel erg zwaar.. het is al erg zat om het alleen maar voor te stellen.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Marc 82 Recon
Lid

Niet alleen de mensen van ambulancediensten maar alle hulpdiensten zowel ambulance, brandweer als politie. Deze worden zonder reden aangevallen in de uitvoering van hun job.

Paar maanden geleden nog meegemaakt dat een beschonken man mijn collega vastpakte omdat wij niet naar een ziekenhuis in Brussel wouden rijden terwijl ze ergens in de kempen zijn. Die man ook is duidelijk gemaakt met de kans op een zuurstoffles dat hij ons dringend gerust moest laten en ons werk moest laten doen.

Dan krijg je verder te maken met vandalen die je voertuig beschadigen, materiaal eruit stelen zoals GSM, GPS en medisch materiaal of gewoon met je wagen op een interventie er vandoor gaan om hem later ergens in een gracht te dumpen. Niet wetend dat een gewone Mercedes Sprinter ambulance al snel rond de 75000 euro kost en een groot model met een kastopbouw in belgie kan oplopen tot over de 120000 euro voor een goed voorzien model.

Daarbij worden brandweer en ambulance diensten af en toe nog is lekker bekogeld met straatstenen en bakstenen worden hun sleutels gestolen vanuit de voertuigen terwijl zij levens aan het redden zijn en zo verder. Schandalig is het voor deze westerse wereld. Een deel van de jeugd zou men is wat harder moeten aanpakken. Ouders zijn veel te laks en laten hun kinderen maar wat doen.
Private Burges, Marc J
19900519
Bart V
Lid

Bericht door Bart V »

Mike.H schreef:
SoldierToTheDeath schreef:
Sociale vaardigheden 0? Show a little respect okay?

@Marc; ik heb zeer veel respect voor wat je doet. Wat ik de laatste tijd vaak lees is dat ziekenbroeders vaker klappen dan een bos bloemen ontvangen, schandalig, maar dat lijkt me idd heel erg zwaar.. het is al erg zat om het alleen maar voor te stellen.
Noemt men sarcasme ,maar oke (BTW: Heb al vanvoor en vanachter gezeten ..)

Afbeelding

Duitsers die een vijand helpen
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Ja maar soms kan je het maar beter niet toepassen omdat het achter de comp. nogal moeilijk te merken is of je het nu wel of niet gebruikt, he.

Hmm ja maar wat wilde je eraan gaan doen dan Marc? Lijkt me nogal moeilijk om elke *vandaal* zomaar aan te pakken. Bendes moeten wel aangepakt worden, dat is duidelijk, maar je kan bijv niet een politieagent mee laten rijden per keer dat jullie een leven willen redden bijv..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Marc 82 Recon
Lid

ach veel is er niet aan te doen maar niet alleen die jongeren straffen ook de ouders.
Private Burges, Marc J
19900519
Plaats reactie