Foto's niet van WOII

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Tsja als ik iets zou doen wat niet door de beugel zou kunnen dan zou dat echt niet aan mijn ouders liggen en ik denk dat dit vaak wel het geval is als jongeren de fout in gaan.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

nou denk dat we redelijk offtopic aan het gaan zijn maar persoonlijk vind i kdat de ouders veel te laks zijn in de opvoeding voortaan
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Marc 82 Recon schreef:nou denk dat we redelijk offtopic aan het gaan zijn maar persoonlijk vind i kdat de ouders veel te laks zijn in de opvoeding voortaan
Dat mag ofcourse,

ontopic maar weer dan

Afbeelding
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
jeffreyvanspengen
Lid

Bericht door jeffreyvanspengen »

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook nog meer foto's maar sommige ga ik niet posten, als je ze wilt zien moet je me pben.
Justin
Lid

Re: Foto's niet van WOII

Bericht door Justin »

De zoveelste die de vlag krijgt..
Afbeelding

Deze...
Afbeelding

Afbeelding
Meer dan 330 jaar,
Staat hij al met zijn leven klaar
Van poolcirkel, tot evenaar
De marinier, de marinier…
Omhoog omlaag, door berg en dal
Het interesseert hem echt geen bal
Hij vecht op zee en aan de wal
De marinier, de marinier
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

De bekende foto, ik zag hem nergens maar er zijn foto's blijkbaar offline. Dus ik plaats hem (terug). De beroemde Vietnam foto. Wij zien een paar kinderen waaronder een naakte meisje genaamd Phan Thị Kim Phúc. Zij overleefde de oorlog, werd zelfs moeder.

Afbeelding

Wij klagen altijd dat wij natte voeten hebben als het regent, wij klagen dat we een douche hebben gemist met nette en gezonde water. Maar denk nu eens na op die foto.

Afbeelding

De volgende foto maak me ook indruk. Al kijkend op de foto, vraag ik me af hoeveel van hen de Eerste oorlog hebben overleefd en welke dood ze hadden.

Afbeelding

Een ware verhaal op Kerstmis 1914. beide zijden liepen over het slagveld zonder wapens en vierden samen in de koude nacht kerstmis. De dag nadien, was het alweer oorlog.

Afbeelding

De vorige foto werd in film gebracht. Joyeux Noël: Merry Christmas. Links naar rechts: Schotse officier (Alex Ferns), Duitse officier (Daniel Brühl) en een Franse officier (Guillaume Canet) die beiden samen praten.

Afbeelding

een Albatros jachtvliegtuig stort neer. Soms leefde de persoon nog en sprong gewoon uit zijn toestel om een snelle en pijloze dood te krijgen. want het toestel branden snel op.

Afbeelding
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Moengoman
Lid

Bericht door Moengoman »

Deze gezamenlijke vieringen werden per 1 januari 1916 verboden.
rugby
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door rugby »

Indien je prachtige, indrukwekkende foto's van de Amerikaanse troepen in irak wilt zien probeer het boek Whisky Tango Foxtrot dan eens (What the Fuck) echt een goed boek!!
Charly1975
Lid

Re:

Bericht door Charly1975 »

Marc 82 Recon schreef:
jeffreyvanspengen schreef:Afbeelding
blik in deze man zen ogen zegt ook genoeg
Dit is Sgt. John G. Sheehan die ten tijde van de Vietnam oorlog even rust neemt.

Ik denk dat ie de oorlog ook overleeft heeft gezien de volgende tekst uit 2005 op deze site.
Enough is enough, Cindy
No, I am not related to Cindy Sheehan. But, if I were, I would tell her that enough is enough. She has had her 15 minutes in the sun. It is time to go home, take what is left of her son’s death benefits, and relax.

It is a shame that whenever someone decides that something is not right — i.e., Iraq, the war on terrorism, treatment of hurricane victims — they get more press than those who feel that all is being done that can be.

Yes, it is fair for the Sheehans of the world to have their say, but how long do we have to listen to it being said?

This is my fifth combat tour (38 months in Vietnam as an infantryman) and now in Iraq as a special duty chaplain’s assistant. I am 59 and ready to go home, to a country where we have free speech, as long as you agree with the radicals. Enough is enough.

Shame on you, Stars and Stripes. Aren’t there any “feel good” stories out there for you to publish, or is it that all of your people want to be Ernie Pyles, but cannot do it from inside the wire. It is about time you cut back on the whiners and moaners and published some things about the true heroes of this deployment: the friends and families we left at home.

Staff Sgt. John G. Sheehan
Camp Sapper, Iraq
Zeker weten doe ik het uiteraard niet, het heeft er wel alle schijn van. :)
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Nick U
Lid

Re:

Bericht door Nick U »

Marc 82 Recon schreef:mjah moet hard zijn je makkers zo achter te moeten laten
ja dat zal het zeker zijn. die russen in het oostfront gebruikten het als tactiek, ze namen gewoon een SS'er gevangen en martelden die en vervolgens kwamen die SS'ers zo fanatiek aanvallen om hun kameraad te halen dat de russen altijd wel een slachtoffer maakte, en ja het zal ook wel andersom gebeurt zijn...
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Contacteer:

Bericht door sniper snoop »

Uit eigen collectie postkaarten. Een kleine aantal. De meeste net binnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Plaats reactie