wilt u dan ook een paar fotos doorzenden?

Wat betreft gronddoelen, daar gebruikt men tegenwoordig steeds meer artillerie voor. De artillerie heeft veel fijnere meetkundige apparatuur dan enkele jaren geleden. Nu kan over doelen van 40 km afstand op een meter nauwkeurig met succes een schot gelost worden. Dit zonder "testschot" (om te kijken of de granaten op de juiste plek terecht komen). Ik denk dat we de cavalarie en de artillerie over enkele jaren wel samen kunnen voegen..gamer0004 schreef:Tanks zullen nooit verdwijnen. A.) Gronddoelen zijn soms erg moeilijk te zien, dus de luchtmacht kan niet alle doelen uitschakelen
B.) Als je ene luchtruim onder controle hebt heb je het land nog niet veroverd... Daar zul je altijd grondeenhede voor moeten gebruiken en aangezien infanterie toch kwetsbaar is zul je ze moeten ondersteunen en beschermen met tanks, of meteen het land met tanks veroveren.
Artillerie heeft ook problemen met het raken van gronddoelen. Op 40 kilometer afstand zie je vaak geen doelen die je zo precies moet raken als ze kunnen. Daar heb je toch een observator voor nodig. Dat kan een luchteenheid zijn, maar die zien ze soms ook niet... Bovendien is artillerie niet zo goed tegen infanterie als tanks. Natuurlijk vele malen beter dan vroeger, maar nog steeds redelijk kwetsbaar. En, waar zouden we die artillerie mee aanvallen?Dodo schreef:Wat betreft gronddoelen, daar gebruikt men tegenwoordig steeds meer artillerie voor. De artillerie heeft veel fijnere meetkundige apparatuur dan enkele jaren geleden. Nu kan over doelen van 40 km afstand op een meter nauwkeurig met succes een schot gelost worden. Dit zonder "testschot" (om te kijken of de granaten op de juiste plek terecht komen). Ik denk dat we de cavalarie en de artillerie over enkele jaren wel samen kunnen voegen..gamer0004 schreef:Tanks zullen nooit verdwijnen. A.) Gronddoelen zijn soms erg moeilijk te zien, dus de luchtmacht kan niet alle doelen uitschakelen
B.) Als je ene luchtruim onder controle hebt heb je het land nog niet veroverd... Daar zul je altijd grondeenhede voor moeten gebruiken en aangezien infanterie toch kwetsbaar is zul je ze moeten ondersteunen en beschermen met tanks, of meteen het land met tanks veroveren.
Ik had het ook gezien, is inderdaad al lang geleden en veel weet ik er ook niet meer van... Maar wel weet ik dat er een ontwerp was van een kleine lichte tank was die ze zo met parachuten konden laten vallen.Ook bestaat er al een tank die zo uit het vliegtuig wordt gegooit terwijl het vlak boven de grond vliegt, en dan rijd die tank zo vet snel verderCharly1975 schreef: Maar precies weet ik het niet meer omdat het alweer een tijd geleden was dat het op Discovery was.