Sniper outfit 21ste eeuw

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Mohawk
Lid

Sniper outfit 21ste eeuw

Bericht door Mohawk »

Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet zeker weet of dit topic hier hoort.

Ik was dus Call of Duty 4 aan het spelen en ik was bezig met een "sniper missie". Ik vond dat erg intressante kleding en ik wou er graag wat meer over weten. Hier een plaatje:

Afbeelding

Ja, Call of Duty is ook maar een spel dus ik ging op onderzoek uit. Ik vond dit plaatje dat ik erg vind lijken als in Call of Duty:

Afbeelding

Ik zat te deken: "Wat voor matireaal is dat eigenlijk?". Op Call of Duty leek me het jute, maar later dacht ik dat dat misschien wel snel kapot kan gaan. Ik vond dit plaatje:

Afbeelding

Is dat geen wol?

Ik weet wel dat er verschillen "snpier uniformen" bestaan, maar ik bedoel dus zoiets.

Weet iemand meer over deze uniformen?
Frontovik
Lid

Re: Sniper outfit 21ste eeuw

Bericht door Frontovik »

Volgens mij is dit wat je zoekt: Ghillie suit

http://en.wikipedia.org/wiki/Ghillie_suit

mvg
Laurens
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
jurgen
Lid

Bericht door jurgen »

toch even ingaan op je topictitel. Ik heb van COD4 maar 2 missies gespeeld waarvan één de deze was.
En als ik het me goed herinner speelt zich dat af in de jaren '80, dus niet de 21ste eeuw.
Mohawk
Lid

Bericht door Mohawk »

Heel erg bedankt!
rugby
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door rugby »

Nu zijn de Ghillies nog steeds in gebruik. Er wordt jute gebruikt om goed in de omgeving op te kunnen gaan, daar dit de vormen van uitrusting etc kan breken. Maar er kan nog veel meer worden gebruikt, zelf een jasje in elkaar zetten met wat jute en ander spul wordt ook gedaan.
zjopske
Lid
Contacteer:

Bericht door zjopske »

leuk zo`n sniper. en vervolgens in een pak.

ik vind er niks aan.

gewoon een machine geweer en rammen :P
(maargoed dat ik niet in dienst ga)
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
racefiets
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 37 keer

Bericht door racefiets »

Zo'n pak heeft meestal al basis jutte in verschillende kleuren en wordt ter plaatse aangevuld met materiaal zodat het beter past in de omgeving. Dit kan vanalles zijn wat je in het terrein tegen komt.
Doornewaard
Lid

Bericht door Doornewaard »

racefiets schreef:Zo'n pak heeft meestal al basis jutte in verschillende kleuren en wordt ter plaatse aangevuld met materiaal zodat het beter past in de omgeving. Dit kan vanalles zijn wat je in het terrein tegen komt.

En hij wordt helemaal aangepast op de gemakken van de ''gebruiker''. Dus geen 1 zal het zelfde zijn, denk hieraan tasjes enz.
ijstheepak
Lid

Bericht door ijstheepak »

Voor 100 euro heb je al z;n pak. :P
http://www.camonet.eu/detail/551/3751/g ... odland.htm
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Helmbrug
Lid

Bericht door Helmbrug »

Ik ben sinds vorige week begonnen om een ghillie suit te maken en het duurt echt heel erg lang.
eerst moet je een iets van camoflage jas en broek hebben. die leg je op de buik plat op de grond neer en daar leg je een net over heen (volleybal net bijvoorbeeld). iedere knoop lijm je vast met (daar noemen ze het shoe goo) gewoon stevige lijm. daarna knip je het overtollige net weg (dus in de vorm van de kleding). daarna neem je jute touw. knip die in 50 cm lange touwtjes en weef ze in dat net tot je een goede deklaag heb. daarna neem je jute zakken en allerlei andere stukken stof, netten en misschien ook nog van die kunstofplanten en die doe je zeer onregelmatig erin weven. (zodat je de vorm breekt). en daarna in de juiste kleuren (meerdere kleuren!) spuiten afhankelijk van je omgeving.
je heb ook nog een paar andere soorten van camoflage. in totaal heb je:
ghillie, yeti en bushrag.
david879
Lid

Bericht door david879 »

Je moet er maar eens een foto van plaatsen. :mrgreen:
Helmbrug
Lid

Bericht door Helmbrug »

nu nog niet nu lijkt het nog nergens op.
een net met touwtjes wow wat camoachtig. later wordt hij volgens mij wel beter! _/-\o_
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

zjopske schreef:leuk zo`n sniper. en vervolgens in een pak.

ik vind er niks aan.

Geef mij maar lekker een sniper hoor. Lekker ergens ver weg zitten in het gras ofzo en dan als er ene langs komt rennen pats kill voor jou.
Laatste tijd speel ik vaker CoD4 online en dat is gewoon geweldig met een sniper (de M40A3) en dan met een M9 silenced erbij voor als een gast je toch iets te dichtbij komt. Vaker krijg ik te horen dat ik vals speel omdat ik hun neer schiet terwijl ze aan het rennen zijn haha echt te grappig. En als je dan bij ze staat en hun dan nog p0wned met een M9 silenced willen ze je kicken omdat je beter bent dan hun.. En dan ook nog eens tien-talle levels lager. :bonk: :bonk: :lol:
Maar aan een machine geweer vind ik niks aan.. Kan je iedereen gelijk mollen door maar wat in het rond te schieten, dan heb ik wel liever de M4 en de MP5 dat ownt ook wel lekker.
Maar goed, dat is mijn mening, nu maar weer terug on-topic. 8)
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
rugby
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door rugby »

omgitsme schreef:

ik vind er niks aan.

Geef mij maar lekker een sniper hoor. Lekker ergens ver weg zitten in het gras ofzo en dan als er ene langs komt rennen pats kill voor jou.
Laatste tijd speel ik vaker CoD4 online en dat is gewoon geweldig met een sniper (de M40A3) en dan met een M9 silenced erbij voor als een gast je toch iets te dichtbij komt. Vaker krijg ik te horen dat ik vals speel omdat ik hun neer schiet terwijl ze aan het rennen zijn haha echt te grappig. En als je dan bij ze staat en hun dan nog p0wned met een M9 silenced willen ze je kicken omdat je beter bent dan hun.. En dan ook nog eens tien-talle levels lager. :bonk: :bonk: :lol:
Maar aan een machine geweer vind ik niks aan.. Kan je iedereen gelijk mollen door maar wat in het rond te schieten, dan heb ik wel liever de M4 en de MP5 dat ownt ook wel lekker.
Gast, alsjeblieft je praat alsof je er alles vanaf weet, maar je hebt het over acties in een computerspelletje...
S1991
Lid
Contacteer:

Bericht door S1991 »

rugby schreef:
omgitsme schreef:

ik vind er niks aan.

Gast, alsjeblieft je praat alsof je er alles vanaf weet, maar je hebt het over acties in een computerspelletje...
Ja daar heb ik het ook over.. Nee ik weet er niet alles van, zeker dat niet. Maar in het echt is het natuurlijk 10 keer moeilijker want je met rekening houden met wind en allerlei andere dingen.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie