buitenkant van koper
binnen kant ijzer de ontster als ik goed heb heb er geen foto van kan wel maken

684 cy 81 prac 4z
030 mm gr 80
en wie kan mij zeggen wat voor soort het is en welk jaar
gr antje
Akko schreef:even off topic: is dit ook verboden in belgië? Kogelpunten dat niet vastzitten aan de huls?
Als ze maar leeg zijn (dit geld ook voor het slaghoedje). Kan je ook zeggen over granaten. Het is precies hetzelfde.Akko schreef:even off topic: is dit ook verboden in belgië? Kogelpunten dat niet vastzitten aan de huls?
Even ter zeide, een huls met een leeg slaghoedje een gaatje en een vaste punt.ammo schreef:Akko schreef:even off topic: is dit ook verboden in belgië? Kogelpunten dat niet vastzitten aan de huls?
Zou het niet weten,In Nederland iig wel.vast op de huls of los.beide illegaal, zonder verlof
Is ook illegaalzjopske schreef:Even ter zeide, een huls met een leeg slaghoedje een gaatje en een vaste punt.ammo schreef:Akko schreef:even off topic: is dit ook verboden in belgië? Kogelpunten dat niet vastzitten aan de huls?
Zou het niet weten,In Nederland iig wel.vast op de huls of los.beide illegaal, zonder verlof
Is dat illegaal of op het randje, want iedereen vist in een pot nat.
Je zegt het zelf, het is illegaal maar het gebeurt wel. Maar als ze je pakken dan pakken ze je ook. Dat heb ik van een verkoper al eens gehoord, bij hem was het namelijk gebeurt.Marcello schreef:dat is echt raar want op beurzen (in nederland) verkopen ze bakken vol met hulzen met lege slaghoedjes waar ook gewoon een kogel op zit ....
terwijl het gewoon illiegaal is.
De exercitie patroon voor pistool m 25 , is uitwendig vernickeld, dus herkenbaar als exercitie patroon.Bolt Action schreef:Met de Nederlandse exercitiepatronen, zoals in mijn post hierboven beschreven, moet je oppassen daar deze uit oorspronkelijk afgevuurde munitie zijn gemaakt. Althans degene die ik heb beschreven wel, in dat geval zou het dus wel onder de WWM e.d. vallen.