Beste leden,
om maar te beginnen wist ik niet of het hier moest of ergens anders, staat het fout, zou het dan verplaatst kunnen worden?
Ik heb van mijn oma een aantal jaar geleden een klein boekje gekregen, die zij van haar opa had gekregen.
Het bevat postzegels uit oa. Nederland, België, Zwitserland, Duitsland, Engeland, Amerika, Indonesië en ik geloof zelfs nog uit Australië.
Het boekje is al oud, maar op de meeste postzegels kan ik geen jaartal vinden. Op een aantal wel, zo zit er bijv. een wat nieuwere tussen uit 1962, maar ook een Nederlandse postzegel van een halfe cent, waarvan ik wel benieuwd ben hou oud die is. Moet je dit per postzegel opzoeken, of staat het ergens in een hoekje dat ik wellicht nog niet gevonden heb?
Btw. op de kaft van het boekje staat:
B.J. DE HEER
Kruiskade 4
R O T T E R D A M
telef. 56095
Filiaal
Vestibule Electrische Spoor
Hofplein
Jolijn
Jaartal postzegels?
- Jan Klaassen
- Lid
Re: Jaartal postzegels?
Zijn het gebruikte postzegels? Dan zou het nog op een stempel kunnen staan...?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
- Jolijn
- Lid
Re: Jaartal postzegels?
Ja, ze zijn gebruikt 
Helaas staan er maar kleine stukken van de stempel op, maar ik kan eens kijken of er jaartallen opstaan, bedankt voor de tip!
op een Nederlandse staat in de stempel 1944, op een Begische 1930, de rest is zeer moeilijk (lees: niet) te oncijferen, of er missen te grote delen van

Helaas staan er maar kleine stukken van de stempel op, maar ik kan eens kijken of er jaartallen opstaan, bedankt voor de tip!
op een Nederlandse staat in de stempel 1944, op een Begische 1930, de rest is zeer moeilijk (lees: niet) te oncijferen, of er missen te grote delen van