WO1 onbekend kerkhof
- Remarque
- Lid
Dat is een flink verschil! Maar wordt er ook 2000 euro voor betaald?Zelf heb ik de 38 delen van het Reichsarchiv. Zou dat nou iets waard zijn dan? Inhoudelijk is het geweldig in ieder geval.
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
-
- Lid
- Contacteer:
- Remarque
- Lid
Tjesus. Heb er nooit bij stilgestaan dat WO1- spulletjes zo in waarde gestegen zijn! Heb er mijn hele huis mee vol! Posters, originele foto's, boeken, porcelein, geweren met bajonet, (pickel)helmen, luchtfoto's, snuisterijen, bustes, reservistenbekers, noem het maar op. Stel dat ik het wil verkopen, waar moet ik dan zijn? En zou ik dat dan los moeten verkopen of in één keer?
Weder eine Anklage noch ein Bekenntnis. Ein Versuch über eine Generation zu berichten die vom Kriege zerstört wurde. Auch wenn sie seinen Granaten entkam.
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Remarque
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Ik heb wat kopieen van de foto verspreid en hoop deze week antwoord te hebbenTim schreef:Bedankt voor de moeite !KätheHelfrich schreef:ik print de foto zo uit en ga eens neuzen.
Hier de link met nog wat foto's uit het album, wel voornamelijk WO2![]()
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=2996&view=next

M'n contacten herkenden het iig niet uit de Westhoek.
Vraag, kun je hem op hogere resolutie inscannen?
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Hey,KätheHelfrich schreef:Ik heb wat kopieen van de foto verspreid en hoop deze week antwoord te hebben
M'n contacten herkenden het iig niet uit de Westhoek.
Vraag, kun je hem op hogere resolutie inscannen?
Dit is de hoogste resolutie die ik eruit kan krijgen ...
(Er zit wel wat wit rondom, de foto was te groot voor mijn PhotoEditior

http://users.pandora.be/belgiandetect/wo2/graven.jpg
-
- Lid
- Contacteer:
Hmm, dan ben ik mega goedkoop uitgeweest.Brodie schreef:kompleet (dus alle boeken) doet die hele serie denk ik iets van 2000 euro
maar ik verzamel dat niet
ik kan het wel eens na vragen

Heb twee maanden geleden het gehele Duitse Rijksarchief (38 boeken) voor 180 Euro via Ebay gekocht. En ze staan vrij frequent te koop daar, ik zou niet meer dan 250 Euro betalen. Let wel op de versie die je koopt, kwaliteit en vooral of alle kaarten erbij zitten!!!
Ik kan me voorstellen dat je bij een antiek winkel wel 1000 Euro moet betalen trouwens.
-
- Lid
- Contacteer:
Ik ben inmiddels wel wat meer te weten gekomen
ik vermoet dat de begraafplaats in de omgeving van Amiens moet liggen
ik kwam hier achter nadat ik gisteren weer eens naar Discovery keek en daar was weer die aflevering over de Red baron
daar zag ik in eens de begraafplaats
nou is hij dusin de omgeving van Amiens neer gekomen dus dat verkleint het onderzoeks gebiet weer een beetje
ik vermoet dat de begraafplaats in de omgeving van Amiens moet liggen
ik kwam hier achter nadat ik gisteren weer eens naar Discovery keek en daar was weer die aflevering over de Red baron
daar zag ik in eens de begraafplaats
nou is hij dusin de omgeving van Amiens neer gekomen dus dat verkleint het onderzoeks gebiet weer een beetje