Syrië /Gifgas?

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Plaats reactie
Jasper J
Lid

Syrië /Gifgas?

Bericht door Jasper J »

Ik zag deze week de beelden uit Syrië ik vond ze verschrikkelijk gifgas inzetten doet denken aan wo1 de effecten zijn bekent .
Als men nu ook al gifgas gaat inzetten hoe moet je dit probleem dan oplossen?
Ik denk persoonlijk dat de enige mogelijkheid om dit probleem op te lossen in grijpen is,niet dat ik vind dat je altijd overal moet in grijpen maar aanvallen met gifgas en zeker op kinderen is gewoon schandalig en moet keihard afgestraft worden.

mvg
Aude Audenda
platoz
Lid

Re: Syrië /Gifgas?

Bericht door platoz »

Volgens mij weten we nog niet zeker of het wel een echte gifgasaanval was... In de media spreekt men vooralsnog van een "vermoedelijke gifgas aanval". Eerlijk gezegd denk ik dat de hele boel in scene is gezet, iets wat totaal niet vreemd zou zijn. Zie dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bXbafI7cCw
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com

"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"

G. Patton, American general
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Platoz aub kom niet met dit soort filmpjes aan ik kan je ook 10 links geven dat 9-11 een complot was.
De beelden die ik gezien heb waren vreselijk en die kun je niet in scene zetten.
Het maakt me ook niet uit wie de aanval gedaan heeft dit moet keihard onderdrukt worden ik ben geen fan van het Midden-Oosten maar als het om kinderen gaat dan kun je dit niet accepteren .Er zijn genoeg deskundigen di bevestigen dat dit om gifgas gaat.
Aude Audenda
Uncle Goose
Lid
Contacteer:

Bericht door Uncle Goose »

De beelden waren duidelijk, er is wel degelijk gifgas gebruikt. Hoogstwaarschijnlijk waren het verschillende producten die men door elkaar gebruikt heeft, vandaar ook de soms uitéénlopende symptomen.

En inderdaad, dit zou niet zonder gevolgen mogen blijven maar helaas schreeuwen de politiekers hun ongenoegen uit om dan s'avond lekker te gaan eten op restaurant op de kosten van de burger en voor de rest er niets aan te doen. Ze laten hun legers liever WC's schrobben dan ze effectief in te zetten in humanitaire missies of Assad op zijn bakkes te gaan geven. The world has become a very sad place.
Verzamelaar van gasmaskers, alle landen en alle tijden. Momenteel ongeveer 400 verschillende gasmaskers in de collectie.
Plaats reactie