Museumtip omgeving Verdun/Argonne
- Peter Verdun
- Lid
Museumtip omgeving Verdun/Argonne
Tip: Museum/prive collectie omgeving Verdun,
Ik wil jullie aanraden om, als je een keer in de omgeving van Verdun of het Argonnerwoud vertoeft een bezoek te brengen aan de Privee collectie/museum in Romagne sous Montfaucon. De eigenaar en gids is de uit Nederland afkomstige Jean Paul de Vries.
Meer informatie en foto’s staan op mijn website: http://home.wanadoo.nl/battleofverdun/N ... ndexnl.htm
Klik hierna in het menu op specials.
Een aanrader al zeg ik het zelf!
Peter
Ik wil jullie aanraden om, als je een keer in de omgeving van Verdun of het Argonnerwoud vertoeft een bezoek te brengen aan de Privee collectie/museum in Romagne sous Montfaucon. De eigenaar en gids is de uit Nederland afkomstige Jean Paul de Vries.
Meer informatie en foto’s staan op mijn website: http://home.wanadoo.nl/battleofverdun/N ... ndexnl.htm
Klik hierna in het menu op specials.
Een aanrader al zeg ik het zelf!
Peter
- Peter Verdun
- Lid
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Peter Verdun
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
ironmarc schreef:het nieuwe museum gaat toch in april open??
ik las het even later op een site ja (ik weet niet meer welke precies)
Het klopt dat het in april open gaat. Maar Jean-paul kennende kan het ook later worden hoor. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Toen hij dat gebouw vorig jaar kocht heb ik het wel gezien, maar het moest nog helemaal verbouwd worden. Ik ben alleen bang dat het een hele poos gaat duren voor ik het ga kunnen bezoeken

Het zal zeker en vast de moeite waard zijn het te bezoeken. Die man heeft zoveel spullen, én kennis!
- gvdbor
- Lid
- Contacteer:
Ik ben er afgelopen vakantie geweest. Inderdaad geweldig.
Ik heb veel musea bezocht deze vakantie maar deze was eigenlijk wel het leukste.
Een priverondleiding is toch wel bijzonder. Jean Paul is inderdaad gedreven door passie en weet leuk te vertellen.
Inmiddels zit hij inderdaad in zijn nieuwe pand. Mijn zoon kocht een Duitse helm van hem een de loop van een Lebel geweer.
Na een paar dagen zijn we zelfs nog een keer teruggegaan om nog eens te kijken.
Ik heb veel musea bezocht deze vakantie maar deze was eigenlijk wel het leukste.
Een priverondleiding is toch wel bijzonder. Jean Paul is inderdaad gedreven door passie en weet leuk te vertellen.
Inmiddels zit hij inderdaad in zijn nieuwe pand. Mijn zoon kocht een Duitse helm van hem een de loop van een Lebel geweer.
Na een paar dagen zijn we zelfs nog een keer teruggegaan om nog eens te kijken.
- gvdbor
- Lid
- Contacteer: