Iedereen heeft natuurlijk een andere definitie van mooi. Dat is maar goed ook, anders hadden we allemaal dezelfde kleren aan.
Ik vind het herdenkteken ook niet vreselijk mooi, maar ik vind het wel een goede gedachte dat het gemaakt is ter nagedachtenis van ontzettend dappere mensen die vochten voor hun vaderland. Het zou goed kunnen dat er ontzettend veel symboliek achter dit momument zit. Waarschijnlijk betekenen die poten onder de helm iets. Bijvoorbeeld dat de soldaten samen vochten voor hun land (= de helm). Of het is juist gemaakt door iemand die zijn zonen is verloren.
Dat weet ik niet.
Remarque, misschien is het een idee dat je een nieuw topic opent met monumenten die je juist wel of niet mooi vindt. Dat lijkt me een interessante discussie om in een ander topic te voeren.
Brodie heeft vast mooiere dingen gezien, maar dan kan hij dit ook nog wel mooi vinden. Als ik nieuwe kleren koop, vind ik die ook altijd mooi, maar dat betekent niet dat ik de kleren die ik al heb lelijker vind.

Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*