Guy, MP is een rommelmarkt. Met dat beeld moet je het ook benaderen. Met dien verstande dat je het goed niet eerst kunt vasthouden. Zo kun je op MP van een koude kermis thuiskomen en artikelen in huis halen die bij nadere inspectie gewoon kapot zijn of incompleet terwijl dat niet stond vermeld.uniformverzamelaar schreef:Persoonlijk vind ik het frustrerend dat men een vraag stelt aan een verkoper en dat men er geen antwoord op krijgt. Dat men het buiten mp of aan de eerste bieder verkoopt heb ik geen problemen mee, dat is de verantwoordelijkheid van de verkoper.
Nu in dit geval was mijn vraag vrij vroeg gesteld en veel later pas het bod en de reservering gekomen.
Maar ja ik ben een buitenlander en dat vertrouwen ze niet altijd. Nochtans heb ik een score van 100 % op eBay voor de meer dan 2035 aankopen die ik al gedaan heb, zowel nationaal als internationaal.
Denk misschien dat ze een dergelijk systeem van feedback ook eens moeten gaan invoeren op mp zodat de verkoper en koper de reputatie van elkaar een beetjes kunnen inschatten.
Da's gewoon een risico. Net als op de boelmarkt kun je een treffer hebben of een domper.
Een feedbacksysteem als op eBay zal mensen afschrikken. Vergeet niet dat militaria slechts een deeltje is van deze rommelmarkt. Marietje uit st. Knorrenbiggenkelder wil ook zonder gedoe haar jaren zeventig macramé-hangpotje willen verkopen zonder dat daar een feedback op komt!