Nederlandse naoorlogse pop maken

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kevinbes »

Ik heb de foto op de pc gezet maar wil hem toevoegen bij bijlage dat lukt, maar als ik ze toevoeg staat er De extensie zip is niet toegestaan in rode letters hoe kan dat??
Always be happy!! :)
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kevinbes »

het is gelukt er komt nog meer bij de volgende weken
Bijlagen
IMG_20150505_202751.jpg
Always be happy!! :)
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kevinbes »

sorry voor de onduidelijke fotos er komt nog meer volgende week
Bijlagen
IMG_20150505_202833.jpg
Always be happy!! :)
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kevinbes »

weet iemand hoe ik de fotos in 1 bericht doe?

groetjes
Bijlagen
IMG_20150505_202901.jpg
Always be happy!! :)
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kugelblitz »

Als het goed is kun je meerdere foto's één voor een in een bericht plakken. Wat je nu dus telkens één keer doet kun je meerdere keren doen voordat je het bericht plaatst. Je moet ze wel een voor een uploaden, om ze in je post te kunnen plakken, dus dezelfde handeling een aantal keer.
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Erik
Beheerder
Beheerder
Berichten: 5187
Lid geworden op: 20 aug 2004, 21:52
Locatie: Veluwe
Gegeven: 7 keer
Ontvangen: 51 keer

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Erik »

Gezien de kwaliteit van de foto's is het misschien beter als je met een toestel fotografeert.
Wat ook helpt voor een juiste determinatie: de spullen even goed uitvouwen en niet teveel op 1 foto. Bij kleding helpt het als je de labels even op de plaat zet.
Wat ik nu ongeveer kan zien zijn kledingstukken die typisch zijn voor de periode 1980-1994. Armband voor geneeskundige op de schietbaan, een armband voor uitgezonden eenheden, een driekantdoek (soort hals doek), wat riempjes. Op een andere foto een jas en broek M.78 (het zg. vlaggetjespak met drukknopen)
BSM Williams in <it ain't half hot, mon>:
"Oh dear. How sad. Never mind."
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4862
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 98 keer

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door asjemenou »

Ken je deze weblink al; http://www.41dko.nl/index.php?id=22 ? Hier staan foto's van verschillende PSU uitrustingen uit de "groene periode".
Erik is een geduldig persoon O-) maar het kan nooit kwaad als je jezelf eens verdiept in de materie. Je bent tenslotte toch een verzamelaar?!
Met een "Handboek voor de soldaat VS 2-1350 " kom je al een heel eind. Dit handboek kan je nog gemakkelijk vinden. Met een beetje geluk heeft een "ouwe stomp" 'm nog ergens voor je op de zolder liggen.
Wat je foto's betreft, ik kan er geen koek van bakken. Misschien is het raadzaam om hiervoor eens een fotocamera te gebruiken. Dit behoeft echt geen dure professionele fotocamera te zijn. Het voordeel van zo'n fotocamera is dat je 'm op een statief of een vaste ondergrond kan zetten zodat je foto's ook bij een langere sluitertijd niet "bewogen" zijn. Hoe slim de telefoons vandaag de dag ook mogen zijn de ruime instellingen/mogelijkheden van een fotocamera hebben ze nog net niet. Het voordeel van een fotocamera is dat je 'm zo direct met een bijgeleverd USB kabeltje aan je computer kan "prikken". Je computer ziet 'm dan direct als een opslagmedium, kopiëren naar je harde schijf en klaar is Jan Soldaat. Hier heb je geen "blauwe tanden" voor nodig.
Zie mijn reactie als positieve kritiek. :wink:
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
Kevinbes
Lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 03 jan 2015, 15:51
Locatie: Achterhoek

Re: Nederlandse naoorlogse pop maken

Bericht door Kevinbes »

asjemenou Dank je wel ik heb echt iets aan die site :)

groeten Kevin
Always be happy!! :)
Plaats reactie