Feedback topic wo1 sectie

Alle onderwerpen met betrekking tot overige tijdvakken
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Zit er dan niet een verschil tussen iets dat vast staat, zoals een opdracht die je van je baas krijgt, en iets dat open ligt? En het ligt er ook wel aan in hoeverre je elkaar kent en wie je tegenover je hebt. Je hebt verschillende soorten mensen en verschillende soorten discussie voeren. Wanneer je allebei op dezelfde lijn zit, is dat natuurlijk perfect. Dat heb je een discussie of gebaseerd op feiten en argumenten of je hebt een discussie waarbij beide partners er persoonlijke zaken bij betrekken. Wat je voorkeur is wisselt per individu.

Mijn voorkeur is om het op zoiets als een forum te houden bij de argumenten en niet in te gaan op iemand persoonlijk. Buiten het forum (met vrienden ofzo) vind ik het weer wat anders. Wanneer je iemand wat beter kent, weet je ook beter wat je kunt zeggen. Na verloop van tijd, als je iemand beter kent, kun je ook meer zeggen. Bij mijn beste vrienden zeg ik wat ik denk, daarvan weet ik dat die door mijn emoties heen kijken en snappen wat ik bedoel. Als ik dat bij een groep relatief onbekenden doe, denken ze dat ik gek ben geworden. ;)

Dat zie ik hier ook terugkomen. Het wo1 gedeelte is nieuw, nieuw forum, nieuwe gebruikers die elkaar vaak niet (goed) kennen. Een echte informele sfeer is nog niet, dat zal nog wel een tijdje duren. Ik vind het dan goed om de 'formele sfeer' die je maakt met regels zo te houden dat ook nieuwe mensen hier komen posten en de topics kunnen volgen. Zelf haak ik af wanneer een topic vol staat met geruzie of vetes. Ik heb dan geen zin me daarmee te gaan bemoeien.

Wanneer het forum groter en drukker is, zal zoiets er heus wel tussendoor glippen en over een paar maanden zullen de regels misschien niet meer zo streng zijn. Maar ik denk dat het voor nu wel goed is om er aan vast te houden.
Ik vind het beter om streng te beginnen en later wat losser te worden, dan om eerst alles toe te laten en daarna verworven vrijheden in te perken.

Dat laatste Engelse zinnetje vind ik eigenlijk wel een dooddoener van je. Je kunt ook leren wennen aan de warmte of het vuur wat lager zetten. Geen enkel forum is vanaf het begin perfect, zelf na 5 jaar is een forum nog niet uitgegroeid. Dat wil niet zeggen dat je er dan maar niet mee moet beginnen. Ik vind het wel leuk trouwens dat je erover mee denkt hoe we het beter kunnen maken. En dan bedoel ik met 'we' de gebruikers, ook al zijn sommige gebruikers 'toevallig' crew.

Ik denk zelf dat ik als mod ook een grote verantwoording heb tegenover de gebruikers. Zij maken de onderwerpen. Zonder gebruikers geen onderwerpen. De onderwerpen zijn natuurlijk wel belangrijk, maar zonder de gebruikers bestaan die niet eens.
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Bericht door KätheHelfrich »

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=4620

Mag deze weer terug?
Het gaat niet zozeer over TV, het is een WW1 aangelegenheid, nu komt de nadruk teveel te liggen op het TV gedeelte, terwijl er om een mning over het gebeurde gevraagd word,
imho dus niet echt een boeken en TV aangelegenheid.
Lucia
Lid

Bericht door Lucia »

Nu staat hij dubbel?
It's the story of Salome.
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

KätheHelfrich schreef:http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=4620

Mag deze weer terug?
Het gaat niet zozeer over TV, het is een WW1 aangelegenheid, nu komt de nadruk teveel te liggen op het TV gedeelte, terwijl er om een mning over het gebeurde gevraagd word,
imho dus niet echt een boeken en TV aangelegenheid.
Hij loopt nu echt dubbel!
Wordt er eik wel hier gekeken?
M'n vraag staat al een paar dagen open :')
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Hij mag best naar WOI komen,
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Roel R. schreef:Hij mag best naar WOI komen,
Daar staat het OOK al, het loopt dubbel nu..

Verder, kun je hier eens kijken?

http://forum.wo2.nl/viewforum.php?f=31
Staan wat nederland en WO1 topics, kunnen die gemerged worden?
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Volgens mij is dat niet mogelijk met deze software, de user is al op het juiste topic gewezen zie ik!
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Als het trouwens lijkt alsof een topic dubbel is, is dat niet altijd het geval. We kunnen bij het verplaatsen ervoor kiezen de topictitel te laten staan. Het topic zelf verschuift wel. Wanneer je op het topic klikt, kom je wel in het goede forum terecht. Op deze manier is het makkelijker een verplaatst topic terug te vinden. Na een tijdje kunnen we de 'extra titel' weer verwijderen.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
HIM
Lid

Bericht door HIM »

hallo
HIM
Lid

Bericht door HIM »

zoek info over wo2 voor schoolwerkstuk,
wie mij wil heopen, bedankt!!!
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Hallo Him,

Als je informatie zoekt over wo2, kun je terecht in het vragen forum. Of in het specifieke forum dat gaat over jouw vraag. :)
Je zit nu in het wo1 gedeelte.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

Hallo, zou iemand mijn TT kunnen aanpassen?
Zelfde titel/slagveld archeologie.

Kan ik er verdere foto's bijplaatsen.
Dank je :)
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl
Het WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen
KätheHelfrich
Lid
Contacteer:

:cry:
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl
Het WO1-forum voor Nederland en Vlaanderen