Mar ook een groot nadeel, wie controleert wie, zie bv Wikipedia, maar dat is een totaal andere discussie.Feit is dat iedereen die met een computer overweg kan een website kan maken en daar natuurlijk op kan zetten wat hij/ zij zelf wil....ik denk dat dit een voordeel is van internet.
Het was ook geen kritiek, slechts een vraag hoe en wat ik moet vermelden. En ik ga er altijd van uit dat we van elkaar kunnen leren, toch?De site van "the battle of verdun" waar nu de kritiek op is volg ik al een tijdje en ik moet zeggen dat de site in al die jaren behoorlijk is gegroeit en denk toch op dit moment wel 1 van de grootste is. De grootste wil niet zeggen dat er niks beter kan...... maar daar kan men van de website altijd aan werken...
Dan heb ik een kleine vraag, is het nou de Slag van Verdun, of de Slag bij Verdun?Ikzelf concentreer mij sinds 1998 op de slag van Verdun. Regelmatig kom ik punten tegen die met elkaar in strijd zijn of waar ikzelf of anderen een mening over hebben.
En ergens een andere mening over hebben geeft in ieder geval voldoende stof om het op een forum over te hebben