Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hoezo is dat vreemd ''kathehelfrich''?Hekel aan mensen met zulke vooroordelen... denk je nou echt dat ik en vele andere die met een md naar WO II spullen zoeken het voor het geld doen? Ik doe het juist UIT respect en om de spullen zo mooi mogelijk te conserveren, en neit voor ''persoonlijk gewin'', en waar the (...) slaat lijkenprikken nou weer op? Als je het voor het geld doet... oké, ik zou het nooit doen, maar de spullen blijven iig goed geconserveerd, en de spullen komen misschien wel bij een museum/verzamelaar terecht die veel respect toont voor de veteranen/gesneuvelden. Dat is toch beter dan dat het ligt weg te rotten?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ik heb er geen problemen mee om wat kleinigheden mee te nemen; als je het niet doet vergaan ze toch en dan pak je ze beter mee. (mijn bescheiden mening)
Trieste kerel (Jay is zijn naam) zonder ook maar enig respect, die het uitvoeren van illegale handelingen (lijken prikken) met deze zieke website alleen maar vergroot.
Verkoopt die gast toevallig ook op ebay met de naam dug.up?
draak schreef:
In Frankrijk riskeer je hoge boetes (3500 euro)
Dat niet alleen maar je riskeerd ook dat ze je wagen aanslagen, daarbij rond verdun is het nog steeds beregevaarlijk iets van het slagveld op te rapen, daar er nog tonnen munitie ligt dikwijls in verregaande staat van !!!
Trieste kerel (Jay is zijn naam) zonder ook maar enig respect, die het uitvoeren van illegale handelingen (lijken prikken) met deze zieke website alleen maar vergroot.
Verkoopt die gast toevallig ook op ebay met de naam dug.up?
ik heb die Jay vorig jaar gesproken op de beurs in ieper.
die man heefd volgens mij niet eens een vaste baan hij verdient goud geld aan die iligale vondsten.