Slagveldvondsten
-
- Lid
Re: Slagveldvondsten
waarom niet dit topic een nieuw leven inblazen? en het is absoluut niet erg om een oud topic na te lezen ..
-
- Lid
Je snapt het nog steeds niet he, de mensen die hier op hebben gereageerd zijn al jaren niet meer actief *uitzonderingen voorbehouden* dus als je hier verder gaat en je gaat vragen stellen krijg je nooit antwoorden.California schreef:waarom niet dit topic een nieuw leven inblazen? en het is absoluut niet erg om een oud topic na te lezen ..
Je kan dan beter een nieuw (zelfde) topic openenen weet je ook gelijk of er animo voor is.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Mag ik mijn mening uiten? Waarom een tweede topic openen, als er al eentje staat? Bovendien leven inblazen, maakt de kans groter dat de onderwerpen in deze topic terug aan bod komen en gelezen worden. De topic staat er en er bevind geen slot erop, dus reageren mag je. Er is geen reglement op dit forum dat zegt dat je geen oude onderwerpen naar boven mag stampen. Voor mij part, vind ik het onnodig om zo te reageren. En wie weet melden die "inactieve" leden terug aan en zijn ze terug.coco schreef:Je snapt het nog steeds niet he, de mensen die hier op hebben gereageerd zijn al jaren niet meer actief *uitzonderingen voorbehouden* dus als je hier verder gaat en je gaat vragen stellen krijg je nooit antwoorden.California schreef:waarom niet dit topic een nieuw leven inblazen? en het is absoluut niet erg om een oud topic na te lezen ..
Je kan dan beter een nieuw (zelfde) topic openenen weet je ook gelijk of er animo voor is.

"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
-
- Lid
ik ben hier nieuw , vondt het intersant , granaten heb ik meegnomen en voorzichtig mee geweest en zijnbehandelt geweest en springstof verwijdert ...
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Had ik al gedacht..............lekker illegaal bezig geweest zie ik.burie schreef:ik ben hier nieuw , vondt het intersant , granaten heb ik meegnomen en voorzichtig mee geweest en zijnbehandelt geweest en springstof verwijdert ...

Nog nooit de DOVO-campagne gezien in alle lokale politie bureaus?
GEEN GRANATEN ZELF ONSCHADELIJK MAKEN. In heden doet de Dovo dit bijna ook niet meer, alles vliegt bijna in de ontploffingskamer, wij moeten dit ook niet doen! Sorry voor de caps, maar blijkbaar wilt het niet lukken om bij enkele mensen de zin in hun hersenpannetje te kloppen.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
- racefiets
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 37 keer
En hoe wist je dat je bv geen gifgas granaat had? Springstof hoef je je dan helemaal niet druk om te maken........burie schreef:ik ben hier nieuw , vondt het intersant , granaten heb ik meegnomen en voorzichtig mee geweest en zijnbehandelt geweest en springstof verwijdert ...

- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Inderdaad! Goeie opmerking. Het zou eens gas moeten zijn? Lichaam verbrand en eventueel nog een gasalarm. Men is zo stom, om dit allemaal te doen! Jij bent van West-Vlaanderen? Westhoek als ik me niet vergis? Dan ken je wellicht het begrip "Kowf"? Dit past echt bij u! Sorry!racefiets schreef:En hoe wist je dat je bv geen gifgas granaat had? Springstof hoef je je dan helemaal niet druk om te maken........burie schreef:ik ben hier nieuw , vondt het intersant , granaten heb ik meegnomen en voorzichtig mee geweest en zijnbehandelt geweest en springstof verwijdert ...![]()
Domme droplul ook.sniper snoop schreef:Inderdaad! Goeie opmerking. Het zou eens gas moeten zijn? Lichaam verbrand en eventueel nog een gasalarm. Men is zo stom, om dit allemaal te doen! Jij bent van West-Vlaanderen? Westhoek als ik me niet vergis? Dan ken je wellicht het begrip "Kowf"? Dit past echt bij u! Sorry!racefiets schreef:En hoe wist je dat je bv geen gifgas granaat had? Springstof hoef je je dan helemaal niet druk om te maken........burie schreef:ik ben hier nieuw , vondt het intersant , granaten heb ik meegnomen en voorzichtig mee geweest en zijnbehandelt geweest en springstof verwijdert ...![]()
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Hij vond 26 granaten in een gracht. Me dunkt dat het hier dan handgranaten betreft en ik heb nog nooit gehoord dat daar gifgas mee gebruikt werd.
Gezien deze slechts op werpafstand afgingen van degene die ze gooit lijkt me dat ook allerminst verstandig om dat te doen.
Hiermee wil ik niet goedpraten wat die doet uiteraard, gewoon een opmerking.
Gezien deze slechts op werpafstand afgingen van degene die ze gooit lijkt me dat ook allerminst verstandig om dat te doen.
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Ah nee? Wat is dan de Bertrand granaat? De Suffocante? WP1906? KJ? CN? Ik kan er nog enkele opnoemen. Het zien er allemaal uit als onschuldige handgranaten (uitgz. de Bertrand) maar hun inhoud bestaat uit gifgas. Zelfs een blikje ziet er onschuldig uit, terwijl er gas in zit.jurgen schreef:Hij vond 26 granaten in een gracht. Me dunkt dat het hier dan handgranaten betreft en ik heb nog nooit gehoord dat daar gifgas mee gebruikt werd.
@Ammo: geen droplul! Wij weten wel meer dan voldoende. Terwijl jij kilometers verder woont, woon ik hier tussen de granaten. Kwestioe ligt er geen eentje onder mijn kont (Bij wijze van spreken). Er liggen teveel gasgranaten rond onder de grond. Geloof jij mij niet? Ik wil gerust vragen aan enkele DOVO mannen om hier aan te melden en u eens een lesje leren ivm deze granaten. Ook al is gas een gas, ze zijn chemisch. Aanraken kan uw handen aantasten. Geloof jij mij niet? Geef me eventueel uw adres, ik stuur eentje als eentje tegenkom langs de wegen. Kan je zelf eens testen.
Laatst gewijzigd door sniper snoop op 03 aug 2009, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
normaal ben heel voorzichtig ... springtuig kom ik nauwelijks nog in aanraking en zoeken doe ik al een tijdje niet meer .... wegens nog andere hobby die ik meer tijd besteed ..
- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Het is maar best ook. Zelfs ik raak het nooit aan, tenzij ze wel echt gevaarlijk liggen. Bijvoorbeeld wandelpad of in een bocht langs een grote weg......zoals deze twee blindgangers.burie schreef:normaal ben heel voorzichtig ... springtuig kom ik nauwelijks nog in aanraking en zoeken doe ik al een tijdje niet meer .... wegens nog andere hobby die ik meer tijd besteed ..

Maar ja, ik ben ze gewend. Meer gemeld dan ik foto's kon maken. Ongeveer 10 per maand, minimum. Ik help graag de Dovo mannen.

(Handgranaten, zoals deze Mills granaten, haat ik gewoon. Veel te klein en snel weg genomen.

(4 Inch Lacrimator of Witte fosfor granaten.

Een klein beetje.
- Panzer5
- Lid
Lang geleden op vakantie lag er een Blauwe Frag Grenade in de bosjes, later was ie opeens weg
.

- sniper snoop
- Beste Signature 2010
- Contacteer:
Het zal wellicht een Franse F1 zijn, want die waren blauw. Tenzij er nog modellen waren in blauw.Panzer5 schreef:Lang geleden op vakantie lag er een Blauwe Frag Grenade in de bosjes, later was ie opeens weg.
- Panzer5
- Lid