Beste leger/Eenheden/groeperingen
-
- Lid
ik heb het over FSB groep A, en zo'n situatie als (volgens mij bedoel je 1941) in 41 is overdreven. Het grootste probleem is het loon, daaruit komt weer laag moraal, weinig discipline enz... maar ja, van 350 miljard dollar in 1988 naar 30 miljard drie jaar later. dat heeft ook z'n effect op de strijdkrachten.
Ik heb er geen kracht meer voor
- Gertos45
- Lid
Re: Ut blijven Russen
Rusland is nog nooit een rechtvaardige maatschappij geweest.Cas schreef:Vincent, ik zag je quote van mij, ik vind dat de russen met hun (zeker in de koude oorlog) tochwel superieure wapens, gezien hun omgang met hun krijgsmacht (niet betalen, laag moraal enz) het niet verdienen om als beste eenheid o.i.d. vermeldt te worden. Weet ik hoeveel atoomwapens zijn zoek iedereen is corrupt, Afganistan, de School in Breslan. Als de moderne wereld rusland zou binnenvallen worden ze net als in 42 volledig onder de voet gelopen.
Rusland is een 2e wereldland aan het worden en in mijn ogen geen Grootmacht meer, zowel politiek, sociaal als militair
Bij mijn weten toch niet in de laatste duizend jaar, van ergens in de tijd van de Vikingen ofzo...
Enkel haar burgers hebben onder meedogenloos en niets ontziend leiderschap prestaties verricht dat geen volk voor hen gedaan had (al is dat relatief)...
Dus ja,
-
- Lid
- Contacteer:
Het verwondert mij dat de Blauwhelmen nog niet vernoemd zijn. Mss niet "echt" militairen, maar ze hebbe toch al vaker een stop achter een oorlog gezet of alleszinds eraan geholpen (Kosovo, ...).
En je moet het maar willen doen, zo'n k*tberoep, ...
Iemand de film "Warriors" al gezien btw?
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.
Heb ik zeker gezien. Goede film.AtroX schreef:Het verwondert mij dat de Blauwhelmen nog niet vernoemd zijn. Mss niet "echt" militairen, maar ze hebbe toch al vaker een stop achter een oorlog gezet of alleszinds eraan geholpen (Kosovo, ...).
Maar waarom ***-beroep? Vind je soldaat dan een ***-beroep of blauwhelm?
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Yup zo bedoelde ik het ook ...Shifty schreef:Volgens mij is het een ***-beroep omdat je daar staat en meestal niets mag doen
Militairen mogen meestal tussenbeide komen, blauwhelmen moeste in de meeste gevallen aan de kant staan en toekijken
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
-
- Lid
Ik las S.A.S troepen.
Ik zag laatst de speciale eenheden van Korea op TV, dat zijn pas vechtmaschines. Man tot man durf ik mijn hand in het vuur de steken dat de Spetsnaz/SAS/Navy Seals niet kunnen winnen van deze lui, want die koreanen zijn stuk voor stuk kampioenen tae kwan do!
Ik zag laatst de speciale eenheden van Korea op TV, dat zijn pas vechtmaschines. Man tot man durf ik mijn hand in het vuur de steken dat de Spetsnaz/SAS/Navy Seals niet kunnen winnen van deze lui, want die koreanen zijn stuk voor stuk kampioenen tae kwan do!

Undur e undur e e! Katong djangan undur e
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
Mari madju sama sama e, djangan undur e
Apa datang dari muka, katong djangan undur e!
-
- Lid
- Nick
- Lid
-
- Lid
Het is niet omdat je een gevechtsport goed kunt,dat je dan ook automatisch een goed soldaat bent.E.T schreef:Ik las S.A.S troepen.
Het kan best zijn dat het er leuk uitziet als die Koreanen hun stuntjes "verkopen".
En dat je dan denkt dat het zeer goede "vechtjassen" zijn.
Maar in stress situaties,kan het plots heel wat minder zijn met hun "kunstjes"
-
- Lid
Mja,iedereen bekijkt dat anders natuurlijk.E.T schreef:ahahahaaha, nee dat is zo, maarja het ziet er wel cool uit! psychische oorlog
Bij mij komt zoiets niet cool over,en al minder "psychishe oorlogsvoering".
Het zijn die "stille" goed opgeleide gastjes,die niet teveel toeren verkopen die je in de gaten moet houden.
Zo'n Koreaan dat zijn "kunne" toont is bij voorbaat al één voordeel kwijt.