Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er waren in die tijd wel degelijk kleurenfoto's. Het procedee is uitgevonden door de gebroeders Lumiére, maar helaas verloren gegaan. Doordat de sluitertijd lang was had je alleen statische portretfoto's en geen actiefoto's. Er zijn veel foto's uit wo1 die ingekleurd zijn, maar er was wel degelijk kleurenfotografie! ( Zie link opgegeven door Proos in het ander draadje. '
Een tijdje terug zag ik bij de Free Record Shop een DVD (documentaire) liggen met daarop kleurenbeelden uit WO1. Ik zal hem binnenkort aanschaffen en jullie vertellen hoe en wat.
grten,
Boroskov schreef:Een tijdje terug zag ik bij de Free Record Shop een DVD (documentaire) liggen met daarop kleurenbeelden uit WO1. Ik zal hem binnenkort aanschaffen en jullie vertellen hoe en wat.
grten,
Koen
WO1 in color meerdere 1 uurs docu's op 2 dvd's zijn originele beelden die ingekleurd zijn