Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In het Russisch is er meer over hem te vinden. Op een Engelse site stond dat er geen foto's of afbeeldingen van de Baron bekend zijn, maar even zoeken in het Russisch leert dat Ungern er zo heeft uitgezien;
Fotootjes;
Valt mij nog mee, ik had eerlijk gezegd meer een 'freak' in gedachten.
Ik herinner mij ook een Nederlandstalig werkje van een jaar of tien geleden over "Russische schurken". Zo heette het boekje geloof ik ook. Naast Ungern kwamen daarin ook Beria, Stalin, Lenin en nog zo wat volk aan bod.
Zo zet Hugo Pratt hem neer in zijn Corto Maltese strip...
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Ik neem aan dat het fijt dat die Russen hier ten tijde van de 1ste Wereldoorlog niet te vergelijken valt met het feit dat er aan het Westfront in '44 ook vele aantallen Russen aanwezig waren (de zogenaamde Hiwi's)
Maar ja ik neem aan, als er zelfs nieuwzeelanders hier kwamen vechten dan is het toch niet zo raar dat er Russen kwamen, deze waren immers nog explicieter bij de oorlog betrokken.
Nou, Nieuw-Zeelanders waren gewoon soldaten uit het British Empire. Russen niet.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Narcolepticus schreef:Ik neem aan dat het fijt dat die Russen hier ten tijde van de 1ste Wereldoorlog niet te vergelijken valt met het feit dat er aan het Westfront in '44 ook vele aantallen Russen aanwezig waren (de zogenaamde Hiwi's)
Maar ja ik neem aan, als er zelfs nieuwzeelanders hier kwamen vechten dan is het toch niet zo raar dat er Russen kwamen, deze waren immers nog explicieter bij de oorlog betrokken.
Er waren zelfs Thaise soldaten
Je kunt het zo raar niet denken of ze zijn er wel geweest.