Update Steiner44 18-09-2009
- Steiner44
- Lid
Update Steiner44 18-09-2009
Afgelopen weekend weer wat mooit mogen toegen een M43 NCO
Een rustig weekend gehad en even de tijd genomen om mijn M43 jasjes op de foto te zetten, beiden zijn 100% goed
Een zeer nette en erg gewilde kriegs fahne klein maatje 80*135 maar nog erg netjes van kleur geen gaten alleen een kleine verkleuring van vuil of olie
Het was weer even tijd mijn collectie te updaten heb er weer wat dingen bij gekocht en ben ondertussen van kamer verhuis dus ook de hele opstelling is verandert.
Nieuwe aanwinsten van het jaar zijn een bronze CCC in feinzink en een SD heer M42 helm en verder nog wat klein spul.
De nieuwe opstelling.
M42 SD heer helm.
in de nek van de helm is nog licht een naam leesbaar.
CCC-badge in Feinzink.
********************************************************************************************************************************************************************************************
Kleine update 01-11-2008
Heb deze week mijn GJ jasjes binnen en ook een omkeerbare sumptarn broek erbij gekocht
De US pop die ik had is in het geheel verkocht.
Ik heb wat oude bekende foto's van het GJ jasje de broek heb ik nog geen foto's van.
GJ M42 tuniek:
********************************************************************************************************************************************************************************************
Update 28-09-2008
Heb van de week weer even een bezoek gebracht aan mark.
En heb met hem mijn M36 cav.. jasje geruild tegen een M43 artillery jasje.
Jasje verkeerd in een zeer goede staat .
M43 artillery:
Update 06-09-2008
IK heb vandaag weer een bezoek gebracht aan de beurs hier in breda en heb eindelijk mijn 2de sumpfjas kunnen bemachtigen.
Het apparte aan de jas is dat de zakken gevoerd zijn met een Splitter tarn stof (hier heb ik nog geen goede foto van)
Ooh heb ik vandaag weer iets nieuws gevonden waar ik nu voor ga sparen een Feldblouse M42 met gebirgs jager effecten erop.
Zodra deze er is zal ik weer een nieuwe update doen...
(witte zijde zal ik in de winter posten als ik ze bij allbij omdraai)
(Wapens die te zien zijn op de achtergrond en in de hand van de pop zijn onklaar conform nederlandse wetgeving)
update 15-08-2008
Een cased EK1 had ik al in mijn bezit, hier heb ik nu eindelijk een 2de aan toe mogen voegen.
Beide zijn netjes gemerkt met:
- "100" ( Rudolf Wachtler & Lange Mittweida)
- "65" (Klein & Quenzer A.G. Idar/Oberstein )
MM "100"
MM "65"
Een rustig weekend gehad en even de tijd genomen om mijn M43 jasjes op de foto te zetten, beiden zijn 100% goed
Een zeer nette en erg gewilde kriegs fahne klein maatje 80*135 maar nog erg netjes van kleur geen gaten alleen een kleine verkleuring van vuil of olie
Het was weer even tijd mijn collectie te updaten heb er weer wat dingen bij gekocht en ben ondertussen van kamer verhuis dus ook de hele opstelling is verandert.
Nieuwe aanwinsten van het jaar zijn een bronze CCC in feinzink en een SD heer M42 helm en verder nog wat klein spul.
De nieuwe opstelling.
M42 SD heer helm.
in de nek van de helm is nog licht een naam leesbaar.
CCC-badge in Feinzink.
Kleine update 01-11-2008
Heb deze week mijn GJ jasjes binnen en ook een omkeerbare sumptarn broek erbij gekocht
De US pop die ik had is in het geheel verkocht.
Ik heb wat oude bekende foto's van het GJ jasje de broek heb ik nog geen foto's van.
GJ M42 tuniek:
Update 28-09-2008
Heb van de week weer even een bezoek gebracht aan mark.
En heb met hem mijn M36 cav.. jasje geruild tegen een M43 artillery jasje.
Jasje verkeerd in een zeer goede staat .
M43 artillery:
Update 06-09-2008
IK heb vandaag weer een bezoek gebracht aan de beurs hier in breda en heb eindelijk mijn 2de sumpfjas kunnen bemachtigen.
Het apparte aan de jas is dat de zakken gevoerd zijn met een Splitter tarn stof (hier heb ik nog geen goede foto van)
Ooh heb ik vandaag weer iets nieuws gevonden waar ik nu voor ga sparen een Feldblouse M42 met gebirgs jager effecten erop.
Zodra deze er is zal ik weer een nieuwe update doen...
(witte zijde zal ik in de winter posten als ik ze bij allbij omdraai)
(Wapens die te zien zijn op de achtergrond en in de hand van de pop zijn onklaar conform nederlandse wetgeving)
update 15-08-2008
Een cased EK1 had ik al in mijn bezit, hier heb ik nu eindelijk een 2de aan toe mogen voegen.
Beide zijn netjes gemerkt met:
- "100" ( Rudolf Wachtler & Lange Mittweida)
- "65" (Klein & Quenzer A.G. Idar/Oberstein )
MM "100"
MM "65"
Laatst gewijzigd door Steiner44 op 18 sep 2009, 22:40, 29 keer totaal gewijzigd.
SALUS PATRIEA SUPREMA LEX..
-
- Lid
Ziet er weer Zuppah tol uit jeroentje
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dodo
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Die A-Frames zijn toch niet echt speciaal nodig? Deze set-up die je nu hebt is toch ook compleet genoeg..Steiner44 schreef:alleen nu nog een A-frame maar die zijn beejte erg duur :-/ 350 euro toch al snel voor een mooie..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944