Personage's Band of Brothers

Films, series en documentaires over WOII
Gesloten
Linda C.
Lid
Contacteer:

Bericht door Linda C. »

"Wild" Bill wou zelfs al bij mij komen wonen...bleek achteraf dat hij dat zegt tegen iedere vrouw die hem kust :lol: ...weeral pech :cry:
Hang Tough!
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Waarom denk je dat ze hem "Wild" noemen? :lol:

779
Linda C.
Lid
Contacteer:

Bericht door Linda C. »

I know... "Wild" is nog zachtjes uitgedrukt :lol:

In het stadhuis van Bastogne zat hij na de ceremonie ook al direct met de jonge, mooie vertaalster van de stad op z'n schoot! :lol:
Waarop Heffron droogweg opmerkte...Bill never understood much of the protocol :lol:
Hang Tough!
Loek D.
Lid

Bericht door Loek D. »

Hij ("wild Bill") heeft ook nog eens gevraagt aan een groep 'metaaldetectormannen' in de buurt van Bastogne of ze zijn been voor hem wilden gaan halen. Het been hebben ze niet teruggevonden maar wel heel veel US equipment.
Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
Linda C.
Lid
Contacteer:

Bericht door Linda C. »

Ik zal het hem volgende keer eens vragen :wink:
Hang Tough!
Easycompany506th
Lid
Contacteer:

Bericht door Easycompany506th »

C. Works schreef: Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
Guarnere boos op Winters? Volgens mij is het alleen zo dat hij gekrenkt is als Winters tegen hem uitvalt dat Guarnere Winters commando om te vuren niet afwachtte, niet écht boos. En dat Bill van te voren denkt dat Winters een Quaker is, daar staat hij toch wel een beetje om bekend, 'zijn' quote vanuit Margaten 2002 "He's still a Quaker"...
"If you can read this, thank a teacher! If you are reading it in English, Thank a Veteran."

http://www.freewebs.com/easycompany506th
Mr Mojo Risin
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 8 keer

Bericht door Mr Mojo Risin »

Mijn favoriete personage is ook William 'Wild Bill' Guarnere. Hij was een heel goed onderofficier en bekommerde zich om zijn mannen en zijn vrienden en zoals geweten bekocht hij dit met z'n been.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen.
Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Virus of Life
Lid

Bericht door Virus of Life »

Carwood Lipton zie ik hier zelden vermeld staan. Is mijn favo personage.
Virus of Life
Lid

Even op dat Amerikaans chauvinisme terugkomen:

Nooit zullen wij weten hoe dicht BoB tegen de waarheid aanleunt, maar hedendaagse Amerikanen hebben ook de typisch gedrag hoor.

Neem nu gewoon het voorbeeld van HighSchool komedies. Voor ons lijkt het of die acteurs overdrijven in hun gedrag. Maar in het echt zijn die ook zo op die scholen. Dat is gewoon hun manier van doen.
johan willaert
Lid
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Virus of Life schreef:Maar in het echt zijn die ook zo op die scholen. Dat is gewoon hun manier van doen.
Heb je ervaring in het naar school gaan in de US?
29th Let's Go!!!!!
Virus of Life
Lid

johan willaert schreef:
Virus of Life schreef:Maar in het echt zijn die ook zo op die scholen. Dat is gewoon hun manier van doen.
Heb je ervaring in het naar school gaan in de US?
Ik zelf niet, maar mijn vriendin is 3x naar de US geweest. Ze zal het dus wel weten vermoed ik :wink:
Medical Collector
Lid
Lid

Bericht door Medical Collector »

Haar interpretatie... Altijd makkelijk om klakkeloos meningen van anderen over te nemen :roll:
Joe_Liebgott
Lid
Contacteer:

Bericht door Joe_Liebgott »

Joseph D. Liebgott.

Hij was een van de mannen die ook bij Brecourt was en ook bij alle andere veldslagen. Het si wel een van de minder bekende veteranen. Hij is gestorven en 1992 in Oakland
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
Joe_Liebgott
Lid
Contacteer:

Bericht door Joe_Liebgott »

Easycompany506th schreef:
C. Works schreef: Is dat stukje uit Band of Brothers dat Bill Guarnere boos is op winters waargebeurd?
Guarnere boos op Winters? Volgens mij is het alleen zo dat hij gekrenkt is als Winters tegen hem uitvalt dat Guarnere Winters commando om te vuren niet afwachtte, niet écht boos. En dat Bill van te voren denkt dat Winters een Quaker is, daar staat hij toch wel een beetje om bekend, 'zijn' quote vanuit Margaten 2002 "He's still a Quaker"...
Hij ws niet boos maar hij moest gewoon wachten op zijn teken.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!

"Battle is an orgy of disorder" George S. Patton
Marcel R
Lid

Re: Personage's Band of Brothers

Bericht door Marcel R »

Ik vond Penkala ook erg grappig, jammer dat hij samen met muck getroffen word in een schuttersputje.

Maar echt een favoriet kiezen vind ik erg moeilijk, het word door iedereen zo realistisch weg gezet.

Ik heb net nog ff een aflevering gekeken de 1 na laatste, waarbij ze het concetratiekamp ontdekken.....ik blijf moeite houden met die aflevering, moet altijd ff een paar keer slikken.
Gesloten