New York, 1944. De jonge fotografe en journaliste Ruth Gruber wordt door de Amerikaanse overheid ingehuurd om een groep overlevenden van bevrijde concentratiekampen te begeleiden van Italië naar New York. De reis is niet zonder gevaar want de oorlog is nog niet voorbij en de nazi's vormen nog steeds een grote dreiging.
vandaag op Eén, 15:35 uur
volgende week weer. Ik viel er tussenin, wist ook niet dat t bezig was!
Haven
-
- Lid
Re: Haven
Ai , ik heb het te laat gelezen. Maar we hebben hier een apart topic voorLeidenwo2 schreef:New York, 1944. De jonge fotografe en journaliste Ruth Gruber wordt door de Amerikaanse overheid ingehuurd om een groep overlevenden van bevrijde concentratiekampen te begeleiden van Italië naar New York. De reis is niet zonder gevaar want de oorlog is nog niet voorbij en de nazi's vormen nog steeds een grote dreiging.
vandaag op Eén, 15:35 uur
volgende week weer. Ik viel er tussenin, wist ook niet dat t bezig was!

Ervaringen met Polen en Auschwitz? Bezoek het topic: op weg naar ... Auschwitz
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Dan hebben we nu een topic over deze film.
Het is een film toch? Het klinkt hetzelfde als een dvd die ik heb. Wat vond je van het gedeelte dat je zag?
Ik kan me nog herinneren dat ze aankwamen bij hun 'nieuwe Amerikaanse woonplaats' en hoe dat er dan uitzag. Kan me voorstellen dat ze daar niet zo blij mee waren. Wel heftig, ben je net weg uit een concentratiekamp, kom je daar terecht.

Ik kan me nog herinneren dat ze aankwamen bij hun 'nieuwe Amerikaanse woonplaats' en hoe dat er dan uitzag. Kan me voorstellen dat ze daar niet zo blij mee waren. Wel heftig, ben je net weg uit een concentratiekamp, kom je daar terecht.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Leidenwo2
- Lid
Nou ja op dat amerikaanse nieuwe verblijfplaats, toen ging het licht op zwart en kreeg je te horen deel 2 volgende weekYPPY schreef:Dan hebben we nu een topic over deze film.Het is een film toch? Het klinkt hetzelfde als een dvd die ik heb. Wat vond je van het gedeelte dat je zag?

Ik was best geschokt, eerst de trein in. En dan weer een nieuw kamp, toen die jongen probeerde dat meisje te beschermen kreeg hij een pistool in zijn neus!
Ik neem aan dat dit waar gebeurd is. ?
leiden wo2 spullen gezocht
- leieboordbewoner
- Lid
- Contacteer: