Saint and Soldiers
-
- Lid
Saint and Soldiers
eej ,
Ik heb vandaag de film Saint and Soldiers gezien , wat een prachtige film is dat zeg. Wat vinden jullie daarvan?
groetjes , Tim
Ik heb vandaag de film Saint and Soldiers gezien , wat een prachtige film is dat zeg. Wat vinden jullie daarvan?
groetjes , Tim
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
Oke bedankt
Dat er in Malmedy een oorlogsmisdaad is gebeurd wist ik, hier nog een veelzeggend plaatje:
http://www.737thtankbattalion.org/Memories/malmedy.jpg
Zonder commentaar,
Foxley
Dat er in Malmedy een oorlogsmisdaad is gebeurd wist ik, hier nog een veelzeggend plaatje:
http://www.737thtankbattalion.org/Memories/malmedy.jpg
Zonder commentaar,
Foxley
Better to fight for something than live for nothing.
- Harro
- Lid
Er klopt iets meer niet aan de verfilming dan enkel die paras.C. Works schreef:De "Malmedy massacre" is wel echt gebeurd.
Het klopt alleen niet dat bij deze slachting 101 A/B betrokken was.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Da's ook nieuw....C. Works schreef:Wat dan? Uniformen zijn in elk geval goed (behalve te groot hart op 502nd PIR helm)
Het is een flutfilm die zelfs niet goed genoeg was om hier in de bioscoop te draaien...
Slecht scenario, slecht geacteerd, slecht plot, slechte uniformen, slechte dialogen, ongeloofwaardig verhaal, verdraaiing van echt gebeurde feiten enz.... Hierdoor heeft alweer een hele generatie een verkeerd beeld van wat er in Baugnez gebeurd is.....
ALs je je wat meer zou gaan verdiepen in de gebeurtenissen rond Baugnez, dan zou je dit wel inzien....
Een miskleun evenwaardig aan 'Battle of the Bulge'....
Johan
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
Er zijn slechts enkele films over WO2 die historisch compleet kloppen. De meeste films zijn gebaseerd op waargebeurde feiten maar de regiseurs geven er altijd een draai aan. Zoals 'Enemy At The Gates' daar verknalt dat romantische gedeelte de hele film, zonder dat klef gedoe was het veel sjieker geweest, eerlijk waar,
Foxley
Foxley
Better to fight for something than live for nothing.
- YPPY
- Lid
- Contacteer: