films gezocht!!!

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
errobin
Lid

films gezocht!!!

Bericht door errobin »

Hoi ik ben nieuw hier,maar ik ben op zoek naar twee films.
Nummer een is SAHARA met james belushi gaat over een tank lulubelle ten tijde van ww2. nummer twee is THE TUSKEGEE AIRMAN MET LAURENCE FISHBURNE een eenheid piloten wat alleen maar uit afroamerikanen bestond.
Heeft iemand die soms over of hij kan ze overzetten op dvd dan hoor ik het graag!tegen vergoeding natuurlijk.
Ik hoop wat te horen.alvast bedankt erwin
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Heb je al geprobeerd ze te vinden bij (web)winkels? Weet je of hij op video/dvd is verschenen?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
errobin
Lid

Bericht door errobin »

Ja heb ik ook al geprobeerd ook de viedeotheken hebben ze niet meer!
In iedergeval bedankt!
pvt_Ed
Lid

Bericht door pvt_Ed »

Mail bol.com eens.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gelfling
Lid
Contacteer:

Bericht door Gelfling »

Sahara:

De originele, Sahara 1943, is te koop bij Bol.com
Dit is de beschrijving van de film:

Verenigde Staten
Oorlog
97 minuten

geregisseerd door Zoltan Korda
met Humphrey Bogart, Bruce Bennett en Dan Duryea

Een bataljon uitschot strandt tijdens de Tweede Wereldoorlog in de Sahara. Na de val van de Libische stad Tobruk rijden sergeant Joe Gunn (Humphrey Bogart) en zijn ploeg met hun tank de Sahara in. Onderweg pikken ze zes verloren bondgenoten op en een Soedanese korporaal, Tambul, met zijn Italiaanse gevangene. Tambul leidt het groepje naar een verloren fort waar ze eindelijk water hopen te kunnen vinden. Een detachement Duitse soldaten komt aan en probeert voedsel te ruilen voor water, maar Gunn en zijn maten weigeren. Wanneer Duitsers tot de aanval overgaan, leidt Gunn zijn mannen, getekend door het woestijnleven , een uitzichtloos gevecht in, in de hoop dat de Britse versterkingen op tijd zullen komen.
Toeval bestaat niet
Monco1976
Lid

Bericht door Monco1976 »

Ik heb tot nu toe ook alleen de originele Sahara kunnen vinden, de remake zoek ik ook nog.
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Hmm de remake moet ik nog ergens op video hebben. Eens opgenomen van TV.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Markoz
Lid

Bericht door Markoz »

Sorry voor het omhoog schoppen van dit topic maar Polte make my day en zeg dat je weet hoe je een VHS band moet kopieren :P

Ik had hem namelijk ook ooit eens opgenomen, totdat ik hem uitleende en niet meer terug kreeg :cry:
Plaats reactie