Wochenschau

Films, series en documentaires over WOII
Plaats reactie
Feldwebel
Lid

Wochenschau

Bericht door Feldwebel »

Ik heb, enige tijd terug, beslag kunnen leggen op de complete Wochenschau: 1940 tot april 1945. Dat zijn vijftien DVd's. Is dat uniek?
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Uniek weet ik niet, maar zeker interessant! Waar heb je het vandaan en wat mocht het kosten als ik vragen mag?
Daar is 'ie weer!
Feldwebel
Lid

Bericht door Feldwebel »

Dag Peter

..ik heb dat via-via weten te bemachtigen. Ik heb alleen de kosten van de dvd's betaald wat mij zo'n twintig euro kosten. Weinig geld voor heel veel kijkplezier. Alleen één klein nadeeltje. Als je zo'n uur Wocheschau gezien heb dan ben je bijkans 'doorgedraaid' van het geluid van kanonsvuur, mitrailleursalvo's, huilende Stuka's, marmuziek en geladeert met die snerpende Duitse propagandastem. Maar nogmaals: ik heb filmbeelden gezien waarvan ik het bestaan niet eens wist. Kortom, voor mij is het toch wél genieten...
Cor Draijer
Lid
Contacteer:

Bericht door Cor Draijer »

Feldwebel schreef:Dag Peter

..ik heb dat via-via weten te bemachtigen. Ik heb alleen de kosten van de dvd's betaald wat mij zo'n twintig euro kosten. Weinig geld voor heel veel kijkplezier. Alleen één klein nadeeltje. Als je zo'n uur Wocheschau gezien heb dan ben je bijkans 'doorgedraaid' van het geluid van kanonsvuur, mitrailleursalvo's, huilende Stuka's, marmuziek en geladeert met die snerpende Duitse propagandastem. Maar nogmaals: ik heb filmbeelden gezien waarvan ik het bestaan niet eens wist. Kortom, voor mij is het toch wél genieten...
Hallo, kunnen we deze serie ruilen voor iets anders leuks?
Oops. My brain just hit a bad sector...
Plaats reactie