[Overzicht] Kijkerstips
-
- Lid
Re: [Overzicht] Kijkerstips
Ik heb hem nog nooit helemaal gezien, dus als ik het niet vergeet ben ik van de partij.
Helaas ben ik de eerste aflevering al niet in staat om te kijken, jeej...
Helaas ben ik de eerste aflevering al niet in staat om te kijken, jeej...
- US army
- Lid
Heb je digitale tv?jurgen schreef:Helaas ben ik de eerste aflevering al niet in staat om te kijken, jeej...
of gewoon opnemen!
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Opzoek naar BOB patched items
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten
Nazi twin mystery
In 2009 verspreidt zich een bizar verhaal over de gehele wereld. Josef Mengele, de ontsnapte Nazi-arts, die zijn gruwelijke experimenten in Auschwitz uitvoerde zou er in geslaagd zijn een Arisch ras met blond haar en blauwe ogen te creëren. Een historicus beweert dat hij over bewijzen beschikt dat Mengele's experimenten op tweelingen na zijn vlucht werden voortgezet in Zuid-Amerika. Diep in het Braziliaanse binnenland ligt een klein plaatsje. In een gemeenschap van ongeveer tachtig gezinnen zijn er 38 tweelingparen waargenomen. En ze hebben allemaal blond haar en blauwe ogen. Al jarenlang gaan er geruchten rond in dit gebied. Rond 1960 zou er een Duitse man zijn, die patiënten behandelde en experimenten uitvoerde op de vrouwen, zoals kunstmatige inseminatie.
Op zondag 18 april op National Geographic Channel om 21 uur.
In 2009 verspreidt zich een bizar verhaal over de gehele wereld. Josef Mengele, de ontsnapte Nazi-arts, die zijn gruwelijke experimenten in Auschwitz uitvoerde zou er in geslaagd zijn een Arisch ras met blond haar en blauwe ogen te creëren. Een historicus beweert dat hij over bewijzen beschikt dat Mengele's experimenten op tweelingen na zijn vlucht werden voortgezet in Zuid-Amerika. Diep in het Braziliaanse binnenland ligt een klein plaatsje. In een gemeenschap van ongeveer tachtig gezinnen zijn er 38 tweelingparen waargenomen. En ze hebben allemaal blond haar en blauwe ogen. Al jarenlang gaan er geruchten rond in dit gebied. Rond 1960 zou er een Duitse man zijn, die patiënten behandelde en experimenten uitvoerde op de vrouwen, zoals kunstmatige inseminatie.
Op zondag 18 april op National Geographic Channel om 21 uur.
-
- Lid
- LordChaos
- Lid
Naar aanleiding van 65 jaar bevrijding komen er Woensdag 5 mei om 12:10 en 20:30 programma's over de bevrijding op NOS. De uitzending om 12:10 gaat over de bevrijding zelf dacht ik, die van 20:30 is een concert waarbij de koningin aanwezig is.
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Canvas
Dinsdag 11 mei
20:40: Publiek geheim; Hitlerbunker in Brûly de Pesche
21:10: Modus Operandi; Jodenvervolging in België (Deel 1)
22:05: Churchill's Darkest moment; Aanval door Britten op Franse vloot, om te verkomen dat het in Duitse handen zou vallen.
Woensdag 12 mei
23:40: Night Witches; Russische vrouwen in bommenwerpers tijdens WO2.
CanvasPLUS
Zondag 9 mei
21:00: Mei 1940; 70 jaar Duitse inval in België
Dinsdag 11 mei
20:40: Publiek geheim; Hitlerbunker in Brûly de Pesche
21:10: Modus Operandi; Jodenvervolging in België (Deel 1)
22:05: Churchill's Darkest moment; Aanval door Britten op Franse vloot, om te verkomen dat het in Duitse handen zou vallen.
Woensdag 12 mei
23:40: Night Witches; Russische vrouwen in bommenwerpers tijdens WO2.
CanvasPLUS
Zondag 9 mei
21:00: Mei 1940; 70 jaar Duitse inval in België
- US army
- Lid
Straks op Canvas
Stalingrad, the director’s cut – Afl. 1 om 21:10
info:http://programmas.canvas.be/documentair ... cut-afl-1/
Volgende week deel 2 zelfde tijdstip dacht ikUS army schreef:Straks op Canvas
- US army
- Lid
ja ik ga eens kijken naar de reeks dus e
'k Weet niet of ik ga kijken, ben niet zo geïnteresseerd in het oostfront.US army schreef:ja ik ga eens kijken naar de reeks dus e
- Letters From Iwo Jima
Wanneer? 26 mei
Tijdstip: 21:20
Zender? Canvas (België)
Beschrijving: Het strategisch gelegen eiland Iwo Jima ligt tussen de Amerikaanse vloot en hun thuisland Japan. Het is voor de Japanners van groot belang dat het eiland niet in Amerikaanse handen valt, daar de Amerikanen, omwille van de aanwezigheid van meerdere landingsbanen, van daaruit gemakkelijker via vliegtuigen het Japanse vasteland onder vuur zouden kunnen nemen.
Generaal Tadamichi Kuribayashi krijgt de leiding over de troepen op het eiland. Hij bereidt de troepen voor op een verwachte aanval. Het wordt de generaal echter niet gemakkelijk gemaakt. Zijn eigen officieren zijn het namelijk niet helemaal eens met zijn onconventionele strategieën.
Saigo is een van de soldaten die de generaal wel bewondert. Hij is alleen ziek van heimwee en de uitzichtloosheid van de oorlog. Het enige wat hij wil is terugkeren naar zijn vrouw en pasgeboren dochtertje. Zijn kansen op overleven worden echter met de dag kleiner. Er breken ziektes uit en met de Amerikaanse invasie in het vooruitzicht, zien de Japanners het somber in, wetende dat zij, gezien de numerieke en technologische overmacht van de Amerikanen, de aanval niet zullen overleven.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 4914 op 25 mei 2010, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ike: Countdown to D-Day
Wanneer? 4 juni
Tijdstip: 20:40
Zender: Canvas (België)
Beschrijving: Film over de 90 dagen voorafgaand aan de landing in Normandië. Eisenhower wordt aangesteld als Supreme Commander van de geallieerde troepen en organiseert één van de meest legendarische oorlogsmanoeuvres in de geschiedenis.
Laatst gewijzigd door Opgeheven account 4914 op 26 mei 2010, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Akko
- Lid
Ik heb die film al eens gezien. Wel is interessant.
Maar Jentyyy, je foto werkt niet.
VOLGENDE WEEK DINSDAG OP CANVAS:
Vervolg van Stalingrad om 21.10u
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
- US army
- Lid
Dit gaat een paar weken na elkaar zijn =]Akko schreef:Ik heb die film al eens gezien. Wel is interessant.
weet niet juist hoeveel afleveringen.
Maar ik vond het gisteren wel goed
-
- Lid
Helaas maar 2 afleveringen ..
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!