The Last drop

Films, series en documentaires over WOII
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Ik hoef maar één M42 Jumpsuit te vinden en dan ben ik klaar, ik verzamel ook geen Airborne, maar probeer dan ook zoveel mogelijk elementen te verzamelen van D-Day op US gebied. Jij verzameld wel Airborne en idd, dan vind je niet snel 10 originele Airborne smocks.

779
carl1944
Lid
Contacteer:

Bericht door carl1944 »

779 schreef:Het tweede uur is het spannendst Carl ;)

779
Damn :lol: :lol:

Mvg
Carl
"106: the hungry and the sick"
IN PRODUCTION<<<VISIT>>>
http://www.goldenlionsthemovie.be.tt
Von Pratt
Lid
Contacteer:

Bericht door Von Pratt »

Ik vond het best een goeie film..
(Als je geen rekening hield/houdt met de ridicule kostuums, de slechte
acteerprestaties, en nog zo veel meer..)

Een échte aanrader dus :P :wink:

Von Pratt
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
mark
Lid

Bericht door mark »

maar waar gaat die film nou eigenlijk over? Amerikaanse para's, of Britse para's? Is het de moeite waard om de film te zoeken en te kijken?
'signatures are like assholes, everybody's got one'
779
Lid
Lid

Bericht door 779 »

Geheime Britse om oorlogsbuit van de Duitsers terug te veroveren. Af en toe zie je de 101st. AB met KL jaren 80 helmen voorbij komen....

779
Polte
Lid

Bericht door Polte »

Vond de film in het begin nog wel redelijk, toen ze net geland waren met die Glider.. daarna ging het bergafwaarts.....
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
Markoz
Lid

Bericht door Markoz »

mark schreef: Is het de moeite waard om de film te zoeken en te kijken?

Als je je geld graag wil verspillen is een goed doel zoeken nuttiger dan het aan deze film uit geven :wink:
Mr.makreel
Lid

Bericht door Mr.makreel »

zo dat weet ik ook weer.
het is best wel duidelijk dat deze film dus niet echt is gebeurd:D
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few

Winston Churchill
posse
Lid

Bericht door posse »

Ik heb gisteren enkele flarden van deze film bekeken...

Eén woord... BELACHELIJK .... :roll: :roll: :roll:

grts
posse
YPPY
Lid
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Wat vond je zo belachelijk aan de film?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
posse
Lid

Bericht door posse »

Ik probeerde vooral me niet te veel te ergeren aan de figuur die Michael Madsen neerzet... Kan het nog clichématiger... Een 101st (uiteraard :roll: ) AB officier, gekleed in een leder vestje, sigaren roken, constant met de colt .45 zwaaiend en schietend, met zonnebril, die iedereen bevelen toeblaft en "houdt" van de oorlog... (Trouwens, hij leidt een groepje 82nd AB mannen... :? )

Verder is het een verhaaltje waarvan er duizend-en-één geschreven zijn, niet alleen in de oorlogsfilm-categorie, maar in alle categorieën. ALs je trouwens een Amerikaanse officier de "Mona Lisa" van Da Vinci op het einde laat ontvreemden... Kom, kom... :wink: :P

Hoe graag je ook films ziet en hoe erg je ook geïnteresseerd bent in WO II, dit kan je toch gewoon niet goed vinden...

Anyway, just my two cents... :wink:

mvg
posse
k98 Scharfschütze
Lid
Lid

Bericht door k98 Scharfschütze »

straight into darkness

nog zoiets pfff

waar is de spr kwaliteit naartoe? :s
Red
Lid

Bericht door Red »

Ik vind het wel een mooie westerse cowboy film the last drop...

http://www.dropthemovie.com/home.asp

daar ze daar geld aan uitgeven..., zonde. :(
Easy up front!
mark
Lid

Bericht door mark »

Was afgelopen dagen ziek en mijn vriendin heeft m voor me gehuurd, (toch lief dat ze eraan gedacht heeft om niet alleen maar hugh grant-films te huren)
en ik heb m helemaal gezien, inclusief 'the making of'.
Het verhaal is eigenlijk wel grappig, beetje 'kelly's heroes' achtig maar toch ook weer niet.
Maar het eerste waar ik me aan irriteerde waren engelse luchtlandingstroepen met platte schotelhelmen. Toen zag ik iemand een mittrailleurnest onder vuur nemen met zijn revolver (thomson hing over zijn schouder :? )
Tja, de amerikanen, waar komen die ineens vandaan? Het ene moment zitten ze in de buurt van Arnhem (komt ook een paar keer terug in de film) en dan zitten ze ineens vlak bij de 101st/82nd. Ze konden Madsen krijgen voor een rol dus hebben ze die er even gauw ingeschreven met een eigenlijk overbodige rol als 'majoor COLT' clichee. Nog nooit een Amerikaanse para officieer gezien die in t gevechtsgebied rondrijdt, staand in zijn jeep met een leren jack, met zonnebril zonder uitrusting (behalve natuurlijk zijn colt 45).
Ook de duitsers zijn clichee: majoor der SS KESSLER (heerlijk toch?) rijdt ook rond in zijn zwarte mercedes (?) staand in het open dak alsof ie n tankcommandant is. Alle duitse militairen met geweren hebben hun geweer volhangen met jute lijkt wel, kon het niet goed zien.
Dan de opslagplaats voor de gestolen kunst, in the middle of nowhere onder een of andere boerenschuur liggen al die kostbare schilderijen zonder ook maar enige bescherming in een vochtige muffe kelder.

Ach ik was ziek en had niets anders te doen...........

Deze film was om te lachen! en dat is geen compliment!!!
'signatures are like assholes, everybody's got one'
Plaats reactie