Der Untergang
- Charly1975
- Lid
- Mike.H
- Lid
- Charly1975
- Lid
Haal het woordje 'de' maar uit je onderschriftVerbeter mij Als ik de fouten heb !!! *°[PoLicE*AcademY]*
Het is: Verbeter mij als ik fouten heb !!!
Ik ga ervan uit dat je taalkundige fouten bedoeld, fouten van lichamelijke of geestelijke aard kunnen door mij niet opgelost worden...ben zelf ook niet de volle 50%
Overigens kan het zijn dat ook ik een kleine taalkundige fout maak hoor. Maar heb het lef niet om mij te verbeteren daarin !!
Groet,
Charly
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
- YPPY
- Lid
- Contacteer:
Het lijkt me handig als volgende opmerkingen over fouten via een pb naar GuBA gaan, anders wordt het zo'n fouten topic hier.
Ik vond de film ook goed, ook al weet ik weinig van die periode en kan ik er dus niets over zeggen of het realistisch was. Zo zag het er wel uit. Het was wel een eng mannetje op het einde met die driftbuien.
Ik vond de film ook goed, ook al weet ik weinig van die periode en kan ik er dus niets over zeggen of het realistisch was. Zo zag het er wel uit. Het was wel een eng mannetje op het einde met die driftbuien.
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
*Weer alleen*
*Weer alleen*
- Charly1975
- Lid
Je bent een moderator op een Tweede Wereldoorlog Forum.....over welke periode zou het gaan denk je ?YPPY schreef:ook al weet ik weinig van die periode
Grapje...ik snap wat je bedoeld.
Over het corrigeren van GuBA...daar twijfelde ik even over of ik het wel via PB zou doen...wist niet zeker of GuBA al helemaal thuis was in het forumgebeuren (m.b.t. het PB).
Heb ondertussen ondervonden dat GuBA geen problemen heeft met het vinden van de PB
@GuBA: antwoord op je vraag is verzonden....
We're fools to make war
On our brothers in arms
On our brothers in arms