Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het is al een behoorlijk oude film (wie??) en toen hadden ze niet zo'n intresse in historisch correcte scenes.
Maar ik vond de film in ieder geval beter dan het boek van Allistair Maclean, dat was zoooo langdradig
'signatures are like assholes, everybody's got one'
k98 Scharfschütze schreef:Hallo, ik had al een paar keer een mooie wo2 film gezien van de jaren 60
het speelt zich af ergens in een sneeuwig landschap. Er zijn een groep britten of amerikanen die zich verkleden als gebirgsjägers en infiltreren een duits kasteel . Ze komen binnen via een kabelbaan.
klinkt misschien wat melig. maar heeft iemand een idee hoe deze film heet?
Jaja kweet de welke dat ge bedoeld. Kdacht dat de film de eagle has landed noemt
als je band of brothers gezien hebt niet nee.Oude film met slechte tot geen special effects.vb:scene in de kabellift.gewoon om het te besterven als je die ziet.
Band of Brothers en Where eagles dare is door de Amerikanen gemaakt en die moeten bijna altijd eens de nadruk geven wie volgens hen de helden zijn. En dat vind ik gewoon jammer maar ik probeer me daar altijd bij neer te leggen als ik zulke dingen kijk en als ik er in geslaagd ben vind ik het goed anders niet.
I.d.d dat was een goede film.
En het blijft i.d.d zeer irritant dat de amerikanen hun patriotisme op zo'n manier duidelijk moeten maken.
En dit is niet alleen in oorlogsfilms maar zelfs al in televisieseries.
Zeer vervelend