Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als het downloaden vier uur duurt, laat ik dat maar zitten. Rednas, kun je misschien beschrijven wat er op het filmpje te zien is? Is het erg gedetailleerd en bloederig? Gaat het over een wo2 training of over (bijv.) het 'nu'?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.
Ligt ook aan je internet verbinding hoe lang de download duurt.
Ik download met ongeveer 60 kb/s.
Dat is nogal traag
Als je dubbel zo snel download duurt het 2 uur.
Bij mij duurde het maar 1,5 uur. Het is een instructie film voor Duitse scherpschutters in opleiding. WO2 natuurlijk. Hoe je je moet bewegen over open terrein, hoe je je moet camoufleren (kan je nog wat van leren!), hoe je de vijand misleid (door gebruik van poppen die zelfs kunnen roken ed), verhalen van veteranen, etc. Het is echt de moeite waard om het allemaal te kijken. Laat de computer gewoon ff een paar uur downloaden en hij is binnen.
Het is niet bloederig oid, het is een echte instructie video voor leerling scherpschutters.