Het kan ook via de PC. Dan heb je een geschikte videokaart nodig, genoeg ruimte op je HD, en een stuk software.
Ik heb dus al mijn VHS de deur uit gedaan

In de tijd? Hij is nu nog steeds prachtig om te zien! Hierdoor is mijn interesse in wo2 begonnen, prachtige film, de neutrale kijker (niet wo2 fanatenpatten schreef:het was idd in de tijd een hele mooie film ,nu een beetje achterhaald maar toch de geschiedenis blijft boeiend
Dit vind ik dus echt niet, ook al dat de tanks eigenlijk kevers waren en de halftracks landrovers is er toch een realistisch beeld neergezet, en geef toe, heb jij écht duidelijk kunnen zien dat dit kevers waren... nee, lijkt me...Cas schreef:Ik vind deze films minder met hun tanks en halftracks op basis van landrovers en kevers dan bijvoorbeeld, the guns of navarone the battle of the bulge die gewoon of amerikaans materieel als duits materieel neerzetten of naoorlogse tanks gebruiken
Er is 1 scene waar je 100% zeker weet dat het een nep Sherman is met als basis een landrover. De rest is echt.Cas schreef:Ik vind deze films minder met hun tanks en halftracks op basis van landrovers en kevers dan bijvoorbeeld, the guns of navarone the battle of the bulge die gewoon of amerikaans materieel als duits materieel neerzetten of naoorlogse tanks gebruiken