zelfgemaakt filmpje: The Dictator

Films, series en documentaires over WOII
Den2d
Lid
Contacteer:

Bericht door Den2d »

Ivo Wilms schreef:Mischien had je op het laatst een stukje kunnen laten zien van de Russen die de vlag plaatsen op de Reichstag, en dan helemaal op het einde het bekende fragment waar een ronde swastika vaandel op de grond word gegooid vanaf een gebouw.
Ha ja nou je het zegt, die scene kan ik mij inderdaad herinneren. Ik heb zelfs een scene gezien waar zo'n ronde swastika wordt opgeblazen van een gebouw. Had eigenlijk ook wel wat geweest zo op het einde.

Maarja, ik maak er altijd een gebruik van om niet meer aan m'n filmpjes te rommelen als ik eenmaal vond dat het destijds goed in elkaar zat. (Echt af is het voor mij vrijwel nooit). Het is nu ongeveer een jaar geleden. Als ik het nu zou moeten maken dan had het er wellicht anders uitgezien. :)
Ivo Wilms
Lid

Bericht door Ivo Wilms »

Den2d schreef:
Ha ja nou je het zegt, die scene kan ik mij inderdaad herinneren. Ik heb zelfs een scene gezien waar zo'n ronde swastika wordt opgeblazen van een gebouw. Had eigenlijk ook wel wat geweest zo op het einde.

Die scene bedoelde ik. :)
Mischien iets voor een volgend filmpje dan. :wink:
Maar dit filmpje is ook knap gedaan, nogmaals mijn complimenten. :yes:

Gr Ivo.
"Sankt Joost war schrecklich."
http://www.stichtingbergingstirlingw7630.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie