dad's army
- irish guards
- Lid
dad's army
Heel jammer, dat de dad,s army serie niet meer op tv komt keek er elke keer naar wat vinden jullie?
-
- Lid
Re: dad,s army
Voor mij de allerbesteirish guards schreef:Heel jammer, dat de dad,s army serie niet meer op tv komt keek er elke keer naar wat vinden jullie?
1 Daar komen de Schutters
2 Allo Allo
3 O Moeder wat is het heet
-
- Lid
Re: dad,s army
Mee eenskodiakbeer schreef:Voor mij de allerbesteirish guards schreef:Heel jammer, dat de dad,s army serie niet meer op tv komt keek er elke keer naar wat vinden jullie?
1 Daar komen de Schutters
2 Allo Allo
3 O Moeder wat is het heet
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
- Goof
- Lid
Vooral de eerste twee series vond ik prachtig. Mijn voorkeur gaat uit naar Allo, Allo. Zulke series zouden in Nederland niet gemaakt kunnen worden. Kun je je een humoristische verzetsserie voorstellen die in Nederland speelt? Gewoon met leuke koeriersters, blunderende BS'ers, en een stel hilarische Gestapo-officieren....
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
- roadmaster
- Lid
-
- Lid
Ik kan ze elke dag wel een tijdje zien, hetzelfde geld voor een goede oorlogsfilm,voor mij zijn dat Patton,sink the Bismarck,the Battle of brittianroadmaster schreef: ''Permission to speak sir' Echt wel, goede Engelse Humor!
Ik was dol op die series ook na de herhalingen bleef ik kijken.
greetz roadmaster
, Batonge, wel de oude zwart wit film natuurlijk, en schindlers list vind ik daar toch wel bij horen.
- carl1944
- Lid
- Contacteer:
Die serie was echt British humor op zijn best.
Ik herinner me vooral de aflevering wanneer ze op manoeuvre gaan met hun hele groep en ze op het einde met hun smooth barrel gun ajuinen afvuren op een groep aanvallers
Er is ook zo'n geweldige aflevering wanneer ze een U-Boot crew gevangen nemen en Jones uiteindelijk met een granaat in z'n broek zit
Een plezier voor de lachspieren!
Carl
Ik herinner me vooral de aflevering wanneer ze op manoeuvre gaan met hun hele groep en ze op het einde met hun smooth barrel gun ajuinen afvuren op een groep aanvallers
Er is ook zo'n geweldige aflevering wanneer ze een U-Boot crew gevangen nemen en Jones uiteindelijk met een granaat in z'n broek zit
Carl
- rutger
- Lid
Ik vind dad's army ook nog altijd een van de mooite series. En die aflevering wanneer Jones een handgranaat in ze broek krijgt is inderdaad schitterend.carl1944 schreef:Die serie was echt British humor op zijn best.
Carl
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
Nelson Mandela
Nelson Mandela
-
- Lid
De aflevering waarin ze denken dat ze in frankrijk zijn geaangekomen na een nacht op zee gedobberd te hebben is helemaal hilarisch
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
- Von Pratt
- Lid
- Contacteer: